اخبار
کد خبر : 1627 ۱۳۹۴/۱۱/۱۴   

فعالان اقتصادی افسران صحنه تولید هستند

استاندار آذربایجان غربی گفت: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی افسران صحنه تولید و جهادگران اقتصادی هستند که باید با حمایت از آنها بسترهای توسعه و رونق اقتصادی را در کشور مهیا سازیم.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در آیین بهره برداری از فاز دوم کارخانه تولید قیر بام گستران اظهار کرد: باید برای استقلال کشور در عرصه اقتصادی، تلاش کنیم و حماسه بیافرینیم.

وی افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور همیشگی خود در صحنه های دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی، حماسه سیاسی را محقق نموده اند؛ در زمینه اقتصادی و استقلال و توسعه اقتصادی نیز باید این تلاش و اهتمام را داشته باشیم و با تکیه بر الگوی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، پایه های اقتصادی کشور را تقویت کنیم.

استاندار آذربایجان غربی همچنین به برگزاری جلسات مستمر تسهیل و رفع موانع تولید در استان اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسات و همفکری صاحبنظران، بتوانیم مشکلات و موانع پیش روی بخش تولید و صنعت را در استان رفع و با فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی استان، برای جوانان بویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی، فرصت های شغلی ایجاد کنیم.

وی در ادامه با تبریک افتتاح فاز دوم کارخانه تولیدی بام گستران ارومیه گفت: راه اندازی این کارخانه و صادرات محصولات تولیدی آن به کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای اروپایی، نشانگر وجود استعداد و ظرفیت های اقتصادی بی نظیر در استان است که باید با کمک و همدلی یکدیگر، این استعدادها را شکوفا و به مرحله عملیاتی شدن برسانیم.

در این مراسم همچنین با حضور استاندار آذربایجان غربی از تلاشگران و مدیران شرکت بام گستران ارومیه با اهدای لوح تقدیری، تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا