اخبار
کد خبر : 16252 ۱۴۰۱/۰۵/۰۸   ۱۹:۳۴:۴۰

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان:
۲ شهر آذربایجان غربی قرمز شدند

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از حذف رنگ آبی و اضافه شدن رنگ قرمز، افزایش رنگ‌های نارنجی و زرد در رنگ‌بندی نقشه کرونایی استان طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد امین ولی‌زاد در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: با توجه به سهل‌انگاری و غفلت افراد از ویروس کرونا باری دیگر شاهد طغیان کرونا در استان و قرمز شدن ۲شهر نقده و چایپاره استان آذربایجان‌غربی هستیم.

وی ادامه داد: سه شهر ارومیه، خوی، شاهین دژ در وضعیت نارنجی کرونایی و مابقی شهرها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تعداد ۹۸ بیمار بر اثر ابتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری و تعداد. ۲۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.

ولی زاد ادامه داد: تعداد ۶۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تعداد ۱۶ بیمار به علت وخیم بودن حالشان به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی با اشاره به استمرار واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در استان عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۲۲هزار و ۷۶ نفر در استان دز چهارم واکسن کرونایی خود را دریافت کردند.

بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۵۷ به ۱۲۰ و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از ۸۶ به ۱۱۲ شهر افزایش یافت.

همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۱۹۹ به ۱۶۶ و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۱۰۶ به ۵۰ شهر رسید.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا