اخبار
کد خبر : 1624 ۱۳۹۴/۱۱/۱۴   

رتبه 12 آذربایجان غربی در میزان تلفات جاده‌ای

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از نظر کاهش میزان تلفات جاده‌ای رتبه 12 کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی صبح امروز در همایش رؤسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی که در سالن همایش امام علی(ع) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان غربی از نظر تعداد مرگ و میر در تصادفات نیز رتبه 9 کشوری دارد.

وی افزود: میزان کل تصادفات در استان آذربایجان غربی شش درصد کاهش یافته است.

اصلانی به عملکرد پلیس در بخش مبارزه با مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: در 10 ماهه امسال با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان پنج تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان همچنین با تشریح اقدامات پلیس استان در پیشگیری از جرایم و برخورد با هنجارشکنان اذعان کرد: امسال شاهد کاهش 25 درصدی در گروکشی، 21 درصدی قتل و کاهش بیش از 20 درصدی سرقت در آذربایجان غربی هستیم.

اصلانی تصریح کرد: پیشگیری از جرایم، رضایت مندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت و جلب همراهی و مشارکت مردم در حوزه امنیت اجتماعی، راهکاری اثربخش در پیشگیری از جرایم خواهد بود .

وی افزود: پلیس آذربایجان غربی با همراهی مردم و سایر دستگاه ها از تمام امکانات موجود برای مقابله با مخلان نظم و امنیت استفاده خواهد کرد و به مجرمان و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم اجازه اخلال و ناامنی نخواهد داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا