Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 16236 ۱۴۰۱/۰۵/۰۴   ۲۱:۰۹:۴۹

رئیس اداره گاز سردشت اعلام کرد؛
کشف ۸۸ مورد استفاده غیرمجاز از گاز در سردشت

 

رئیس اداره گاز سردشت از کشف ۸۸ مورد استفاده غیرمجاز از گاز در این شهرستان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد عمری در گفتگویی اظهار کرد: عمده کشفیات مربوط به دستکاری کنتور بوده که متخلفان پس‌از کشف، محکوم به پرداخت جریمه شدند.

وی با اعلام اینکه تعداد استفاده غیرمجاز از گاز در سردشت نسبت به سال‌های قبل رو به کاهش است، خاطرنشان کرد: عمده این تخلفات که دستکاری در کنتور است، به علت مبلغ بالای جریمه و بازیدهای میدانی رو به کاهش است.

رئیس اداره گاز سردشت در ادامه با اشاره به ۲۳۲ مورد اشتراک‌پذیری جدید در این شهرستان طی سه ماهه نخست سال‌جاری، افزود: از این تعداد ۱۱۵ مورد اشتراک شهری و ۱۱۷ مورد نیز اشتراک روستایی بوده است.

عمری با اعلام اینکه طی سه ماهه اول امسال ۵۰۰ فقره انشعاب جدید واگذار شده است، گفت: از این تعداد ۶۶ فقره شهری و ۴۳۲ فقره هم روستایی بود.

وی همچنین به برخورداری 99.9 درصد خانوار شهری سردشت از نعمت گاز، یادآور شد: میزان بهره‌مندی خانوار روستایی این شهرستان از گاز نیز ۳۵ درصد است.

*کشف ۱۷۹ فقره استفاده غیرمجاز گاز در میاندوآب

گزارش دیگری حاکیست، رئیس اداره گاز میاندوآب هم گفت: امسال ۱۷۹ فقره استفاده غیرمجاز از گاز طی سه ماهه نخست امسال در این شهرستان کشف شده است.

بهرام کاظمی افزود: تخلفات مربوط به دستکاری کنتور، سوراخ کردن پلمب داخل کنتور و دستکاری پلمب بوده است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته در مجموع ۵۶۷ مورد استفاده غیرمجاز از گاز در میاندوآب کشف شد، افزود: خوشبختانه تعداد تخلفات نسبت به سال‌های قبل کمتر شده که دلیل آن را می‌توان افزایش بازرسی‌ها، دقت بیشتر کنتور خوان‌ها و بالا بودن جریمه‌ها دانست.

رئیس اداره گاز میاندوآب در ادامه با بیان اینکه ۳۱۵ اشتراک جدید طی سه ماهه اول سال‌جاری  در این شهرستان پذیرش شده است، گفت: در سه ماهه اول امسال تعداد ۲۴۳ اشتراک شهری و ۷۲ اشتراک روستایی در میاندوآب پذیرش شده است.

به گفته وی، همچنین طی سه ماهه سال‌جاری تعداد ۴۹ علمک شهری و ۴۰ علمک روستایی در این شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره گاز میاندوآب در ادامه از میاندوآب وچهاربرج به عنوان نخستین شهرستان‌های سبز استان نام برد و گفت: در شهرستان باروق نیز صددرصد خانوار شهری و ۷۶ درصد خانوار روستایی تحت پوشش نعمت گاز هستند.

کاظمی یادآور شد: در مجموع، ناحیه میاندوآب دارای ۸۰ هزار اشتراک‌ و ۵۲ هزار علمک نصب شده گاز است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا