Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 16234 ۱۴۰۱/۰۵/۰۴   ۲۱:۰۶:۴۵

در ۲۴ ساعت گذشته؛
۲۳۵ تن در آذربایجان‌غربی به کرونا مبتلا شدند

 

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، ۲۳۵ تن به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد چهار تن در مراکز درمانی استان بستری شدند.

به گزارش نای قلم، در شبانه روز گذشته یک تن نیز از بیماران بدحال بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخت که با احتساب این فوتی جدید شمار جان باختگان از این ویروس منحوس در آذربایجان غربی به هفت هزار و ۵۹۰ تن رسید.

هم اکنون در مراکز درمانی آذربایجان غربی ۹۱ بیمار کرونایی بستری هستند که از این تعداد ۷۲ تن در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر هستند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته 2 هزار و 55 واحد واکسن به گروه‌های هدف تزریق شده که با احتساب این آمار، تاکنون در این استان شش میلیون و ۱۴۷ هزار و ۷۹۶ واحد واکسن تزریق شده است.

بر اساس رنگبندی جدید کرونایی نیز شهرستان‌های نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و شاهین دژ در وضعیت آبی، شهرستان‌های ارومیه، ماکو، پلدشت، شوط، چالدران، سلماس، اشنویه، میاندوآب، تکاب، سردشت، چهاربرج و باروق زرد و شهرستان‌های خوی و چایپاره نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا