اخبار
کد خبر : 1623 ۱۳۹۴/۱۱/۱۴   

بدون هیچ دغدغه ای انتخابات را برگزار می کنیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: بدون هیچ دغدغه ای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را برگزار می کنیم.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در همایش روسا و فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در سالن امام علی (ع) ارومیه اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات هیچگونه مشکلی نداریم و با آمادگی کامل این انتخابات را برگزار می کنیم.

وی افزود: به برکت جانفشانی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت و آسایش برای مردم استان تامین شده است.

 سعادت اضافه کرد: نیروهای جان برکف و مسلح این استان برای امنیت و آسایش مردم در یخبندان و سرمای شدید به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: آذربایجان غربی با سایر استان های کشور متفاوت است چراکه با چند کشور خارجی هم مرز بوده و باید نیروهای مسلح این استان همیشه آماده باشند.

سعادت با اشاره به اینکه امروز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم، اظهار کرد: در این مدت مردم کشورمان به خوبی از دستاوردهای این انقلاب حراست و حفاظت کرده اند و در مسیری که امام خمینی (ره) ترسیم کرده بودند با سکانداری، هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنان با قوت به سوی پیشرفت و تعالی حرکت می کنند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تلاش دولت تدبیر و امید و فعالیت مناسب مذاکره کنندگان در موضوع هسته ای به دنیا نشان داد که ما جنگ طلب نیستیم ولی در دفاع از دین و ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سعادت گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان از نظر علمی، هسته ای، فضایی، موشکی و پزشکی رشد زیادی داشته و در حال حاضر کمتر کشوری را در جهان سراغ داریم که این پیشرفت ها را داشته باشد که همه این ها به برکت خون شهدا و هدایت های مقام معظم رهبری و پشتوانه مردمی است.

وی افزود: در گذشته ایران اسلامی مصرف کننده تولیدات کشورهای خارجی بود ولی امروز نه تنها مصرف کننده نیستم بلکه تولیدات خودمان را به کشورهای خارجی نیز صادر می کنیم.

سعادت با اشاره به اینکه نیروی انتظامی آذربایجان غربی وظایف و مسئولیت سنگینی در چارچوب وظایف خود در این استان دارد، اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی این استان فراتر از آن برای آسایش و امنیت پایدار مردم تلاش می کنند که این امر جای تقدیر دارد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: مردم استان هوشیار و آگاه هستند و در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند امسال نیز حضوری گسترده و باشکوه خواهند داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا