Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1619 ۱۳۹۴/۱۱/۱۳   

جاده هاي جنوب آذربايجان غربي لغزنده و مه آلود است

رئيس پليس راه استان از لغزنده و مه آلود بودن جاده هاي واقع در جنوب استان بر اثر بارش پراکنده برف، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ "عباس فرماني" در گفت و گویی گفت: بر اثر بارش برف که از روز يک شنبه در شهرهاي جنوب استان آذربايجان غربي آغاز شده همچنان جاده هاي مواصلاتي استان، لغزنده و مه آلود است.

وي افزود: ميزان بارش برف در مناطق دشت و کوهپايه اي 10سانتيمتر و در مناطق مرتفع 20 سانتيمتر گزارش شده است .

اين مقام انتظامي به رانندگان توصيه کرد: وسايل هشدار دهنده از قبيل بوق، فلاشر، چراغهاي راهنما و ... را بازديد و از سالم بودن آنها مطمئن شويد.

وي با اشاره به اينکه به منظور رؤيت بهتر از چراغ هاي مه شکن استفاده کنيد، گفت: در اين شرايط از سرعت خود بکاهيد و متناسب باسرعت وسيله نقليه خود از وسيله نقليه جلويي فاصله بگيريد .

اين مقام انتظامي ادامه داد: اگر مه شديد شد، رانندگان به آهستگي و با دقت به شانه راه رفته و توقف کرده و نور پايين چراغهاي جلو را روشن کنيد تا ديگر رانندگان قادر به ديدن شما باشند و همچنين فلاشر ماشين را به کار بيندازيد .

وي خاطرنشان کرد: رانندگان در صورتي که قصد مسافرت در هواي مه آلود را دارند حتما قبل از حرکت از چگونگي وضعيت جوي و جاده ها اطلاع و همچنين زمان بيشتري براي سفرشان پيش بيني کنند.

رئيس پليس راه استان آذربايجان غربي در خاتمه به رانندگان توصيه کرد: در صورت رانندگي در شرايط برف، يخبندان و کولاک هوا، زنجير چرخ و ديگر لوازم ضروري زمستاني را به همراه داشته باشيد، با توجه به ضريب اصطکاک بين لاستيک خودرو و سطح جاده در هنگام بارندگي و برف و کولاک و لغزندگي جاده ها، با سرعت مطمئنه رانندگي کرده و به علت کاهش ديد، با روشن کردن چراغ هاي خودرو از بروز حوادث ناگوار جلوگيري کنيد.

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا