اخبار
کد خبر : 16185 ۱۴۰۱/۰۴/۲۹   ۱۰:۳۵:۱۸

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
ارومیه میزبان مسابقات اسکواش قهرمانی کشور

 

رئیس هیات اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات اسکواش قهرمانی رده‌های سنی زیر ۹ و ۱۱ سال پسران کشور، ۳۰ و ۳۱ تیرماه در خانه اسکواش ارومیه و با همکاری فدراسیون‌های اسکواش و ورزش‌های دانش آموزی برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، امیر حاتم زاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: تاکنون برای این مسابقات ۲۶ ورزشکار و ۸ همراه از استان‌های اصفهان، آذربایجان‌غربی و شرقی، تهران، خراسان جنوبی، فارس، کرمانشاه، مرکزی و همدان ثبت نام کرده اند .

وی ادامه داد: قرار است «امیر عزیزپور» دبیر فدراسیون و «مجید روحانی» سرمربی تیم ملی اسکواش نیز به عنوان میهمانان ویژه به ارومیه سفر کنند.

حاتم‌زاده خاطرنشان کرد: «رادان روحانی»، «آرتین پاکمهر»، «رادوین مجیدی»، «رامتین ایمانی قرالر» و «امیرحسین علی میرزاپور» به عنوان بازیکن از آذربایجان‌غربی در این رقابت‌ها حضور خواهندداشت.

رئیس هیات اسکواش استان اضافه کرد: تمام تمهیدات برای برگزاری با کیفیت مسابقات و رضایت ورزشکاران اندیشیده شده و تلاش می‌کنیم خاطره ای خوش از میزبانی ارومیه و آذربایجان‌غربی برای شرکت کنندگان باقی بماند.

*آغاز مسابقات کشوری سوپرساباکی در ارومیه

رییس سازمان جهانی سوپرساباکی گفت: مسابقات کشوری سوپرساباکی با برگزاری رقابت‌های بانوان از امروز در ارومیه آغاز شد.

به گزارش نای قلم، اکبر روح پرور در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: این رقابت ها، سی و نهمین دوره مسابقات سوپرساباکی کشور و بیستمین دوره انتخابی است که نفرات منتخب برای اعزام به مسابقات ترکیه انتخاب خواهندشد.

وی افزود: بیش از هزار ورزشکار طی روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه در بخش بانوان و ۳۰ و ۳۱ تیرماه دربخش آقایان در سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه به رقابت خواهندپرداخت و برای نفرات اول در رده بزرگسالان و جوانان کمربند طلایی و برای نونهالان و نوجوانان تندیس قهرمانی اعطا می شود.

روح پرور خاطرنشان کرد: میلاد رستمی رییس کمیته سوپرساباکی آذربایجان‌غربی نفرات برتر را برای تیم آقایان و زهره وثوقی، نایب رییس کمیته سوپرساباکی آذربایجان‌غربی نفرات برتر را برای تیم بانوان انتخاب خواهدکرد و شهریورماه تیم منتخب به رقابت های ترکیه اعزام می‌شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا