Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1616 ۱۳۹۴/۱۱/۱۷   

خانه کتاب به بهره برداری می رسد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: خانه کتاب آذربایجان غربی در ایام دهه فجر امسال در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری 155 برنامه در قالب 52 عنوان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در دهه فجر امسال پیش بینی شده است.

وی به پروژه های آماده افتتاح اشاره کرد و افزود: مجتمع فرهنگی هنری شهر قطور، 37 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان و خانه دیجیتال در مسجد امام سجاد (ع) سلماس به بهره برداری می رسند.

کریمی در ادامه سخنان خود از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی، شب‌های شعر و طنز، جشنواره‌های قرآنی و توانمندی‌های هنری خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر 17 جشن قرآنی، 10 کرسی تلاوت قرآن، شب‌های شعر و خاطره و نمایشگاه هنرهای تجسمی برگزار و از آثار مولفان استان رونمایی می شود.

وی همچنین از توزیع یک هزار بسته فرهنگی و 500 جلد قرآن‌کریم در بین راهپیمایان 22 بهمن‌ماه خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه در راستای برگزاری برنامه‌های دهه فجر سه کمیته از جمله کمیته اقلیت‌های دینی، کمیته مساجد و کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است، اظهار کرد: مسابقات والیبال آشوریان، نمایشگاه توانمندی بانوان مسیحی، دیدار از خانواده شهدای مسیحی، تجلیل از نخبگان و... از جمله برنامه‌های مورد نظر در قالب اقلیت‌های دینی در استان است.

مدیرکل ارشاد استان آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود گفت: استان آذربایجان‌غربی رتبه نخست در زمینه ترویج حجاب و عفاف را در سال ۹۴ کسب کرد.

وی اضافه کرد: آذربایجان‌ غربی رتبه نخست دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور و رتبه نخست استانی در زمینه ترویج حجاب و عفاف را در سال 94 کسب کرده است.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر رضوی در ارومیه افزود: دبیرخانه دائمی جشنواره شعر رضوی مستقر در مشهد مقدس، جشنواره شعر رضوی برگزار شده در ارومیه را جزء هشت استان برتر عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا