اخبار
کد خبر : 1614 ۱۳۹۴/۱۱/۱۷   

مشکلات سمن ها در استان تدوین شد

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی از تهیه و تدوین فهرستی از مشکلات پیش روی سمن ها در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، هوشنگ عطاپور امروز در جلسه اتاق فکر سازمان های مردم نهاد استان که با حضور جمعی از مدیران عامل موسسات و سمن ها در سالن جلسات شهید نیکخواه استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طی جلساتی که تاکنون با حضور اعضای اتاق فکر سازمان های مردم نهاد استان برگزار شده، یک فهرست از مشکلات، موانع و چالش های موجود مدیریتی در حوزه سمن ها احصاء شده که با جمع بندی این موارد، یک سند علمی در این خصوص خواهیم داشت که بر مبنای آن می توانیم به راه حل های بهتر و موثرتری برای رفع مشکلات سمن ها دست پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف و کارکرد اتاق فکر سازمان های مردم نهاد استان اشاره و خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل جلسات اتاق فکر سازمان های مردم نهاد استان این است که با همفکری و هم اندیشی صاحبنظران و فعالان تشکل های مردمی، مشارکت اجتماعی را در جامعه نهادینه سازیم.

عطاپور افزود: همچنین در این جلسات، موانع و مشکلات پیش روی سازمان های مردم نهاد بصورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و راهکارها و تصمیمات لازم نیز برای رفع این مشکلات، اتخاذ می شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود گفت: مردم ایران اسلامی در بهمن 57 به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، بزرگ ترین انقلاب دنیا را رقم زدند؛ انقلابی که از هر لحاظ با دیگر انقلاب های معاصر دنیا متفاوت بود و به عنوان یک انقلاب کاملا مستقل و بدون مداخلات غرب و شرق، صورت گرفت.

وی ادامه داد: همانطور که شاهد هستیم در وقوع انقلاب های معاصر دنیا، همواره مداخلات خارجی ها وجود داشته اما انقلاب اسلامی ایران با پیوند امت و امام و با تکیه بر شعار نه غربی نه شرقی و پایه اصول اسلامی و انسانی، محقق و به عنوان یک الگوی بی بدیل در جهان مطرح شد.

عطاپور همچنین به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه استکبار و سلطه گران، با تهدیدها و توطئه های مختلف در پی ضربه زدن به کیان انقلاب و ایجاد انحراف در اهداف آن بوده اند، اما با پایداری، مقاومت و همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران و هدایت های داهیانه حضرت امام و پس از ایشان مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی از تمامی این گردنه های سخت و دشوار عبور کرده و با اقتدار و صلابت در راه تحقق آرمان های شهدا و امام شهدا، حرکت می کند.

وی اضافه کرد: بدون تردید در مقطع کنونی نیز که 37  سال از عمر پربرکت انقلاب می گذرد، در سایه همدلی و وحدت مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، بسترها و مسیر اعتلای انقلاب و تحقق اهداف و آرمان های آن هموارتر خواهد شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا