Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1611 ۱۳۹۴/۱۱/۱۲   

ساماندهی فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی ساماندهی می شوند.

به گزارش نای قلم، داود غفارپور در نخستین جلسه کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان های اداری استان که با هدف رسیدگی به چالش ها و موانع فراروی فضاههای مازاد دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: طبق تبصره ذیل ماده 38 قانون مدیریت خدمات کشوری، تشخیص فضاهای مازاد اداری دستگاه های اجرایی استان براساس اعلام عدم نیاز دستگاه های اجرایی ذیربط، برعهده اداره کل امور اقتصادی و دارایی و دبیرخانه کارگروه است.

دبیرکارگروه ساماندهی فضاها و ساختمانهای اداری استان با اشاره به بند(ب) ذیل ماده 89 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 1380 و مصوبه شورای عالی اداری در خصوص وظایف این کارگروه، افزود: واگذاری های فضاهای مازاد، در چهارچوب مقررات ذیربط و منوط به اعلام مازاد دستگاه های اجرایی استان خواهد بود.

غفارپور همچنین با توجه به سنخیت موضوع ضرورت مستندسازی اموال غیرمنقول و واگذاری فضاهای مازاد اداری، پیشنهاد ترکیب و ادغام کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان های اداری با کارگروه مستندسازی اموال غیرمنقول استان (موضوع ماده 69 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب سال 1380 و ماده 9 آئین نامه مستندسازی و تغییر بهره بردار اموال غیر منقول دستگاهای اجرایی) را ارائه کرد.

نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ضمن اشاره به ادغامات و تفکیکات دستگاه های اجرایی در دوران پس از انقلاب، در مورد فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی و هزینه بر بودن نگهداری از آنها، گفت: لازم است فضاهای موجود در اختیار دستگاه های اجرایی، مجدداً مورد مطالعه قرار گیرند.

حاجی حسینلو معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان نیز گزارشی از اقدامات معمول در زمینه سازماندهی فضاهای مازاد اداری دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی ارائه کرد.

همچنین، حاتمی زاده سرپرست دفتر برنامه ریزی و تحول اداری استانداری با اشاره به سامانه "سافا" که در آن اطلاعات فضاهای دستگاهای اجرایی ثبت شده، گفت: جهت بهره برداری بیشتر از این سامانه، لازم است اطلاعات آن دایماً به روز شود.

در پایان این جلسه، بروزرسانی مستندات دبیرخانه و انجام مطالعات لازم در خصوص فضاهای مازاد اداری مطابق مفاد مصوبه شورای عالی دبیرخانه و فرهنگ سازی در بین مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص هزینه بر بودن فضاها و ساختمانهای مازاد تصویب شده و مصوب شد شرکت شهرکهای صنعتی استان از قسمتی از ساختمان مورد بهره برداری اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی واقع در خیابان شهید رجائی ارومیه، به مدت دو سال استفاده کند.

همچنین مقرر شد پیگیری های لازم در رابطه با پیشنهاد تلفیق و ادغام کارگروه سازماندهی فضاها و ساختمانهای اداری در کارگروه مستند سازی اموال غیرمنقول استان، توسط دبیرخانه این کارگروه به مراجع ذیصلاح استان انجام گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا