اخبار
کد خبر : 16102 ۱۴۰۱/۰۴/۱۵   ۱۹:۴۹:۵۴

افزایش مبتلایان کرونا در استان؛
۳۰ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند

 

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از ابتلای ۳۰ نفر به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: بعد از مدت ها میزان ابتلای روزانه به کرونا افزایش یافته است.

به گزارش نای قلم، سیدجلیل موسوی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان مورد مثبت کرونایی که منجر به بستری و فوت شود، ثبت نشده اما روند ابتلا و بستری در کشور و استان رو به افزایش است.

او با بیان اینکه در حال حاضر سه مورد با تشخیص قطعی مثبت در استان بستری است، اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد ابتلای مثبت در استان ثبت شده است.

موسوی ادامه داد: جمع کل مبتلایان به کرونا در استان تاکنون ۳۵۷ هزار و ۹۳۱ مورد است و این افزایش مبتلایان روزانه از ١٢ تیر ماه با ابتلای روزانه ٢٠ نفر آغاز شد در حالی که تا پیش از این تعداد مبتلایان کرونا صفر و یا تک رقمی بود.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی بیان کرد: در حال حاضر تنها دو شهرستان چایپاره و چالدران در وضعیت زرد قرار دارند و مابقی شهرستان هم در وضعیت آبی کرونا هستند.

او در پایان با تاکید بر اهمیت تکمیل واکسیناسیون کرونا گفت: شهروندان باید در تکمیل هر سه دز واکسن کرونا و واجدان شرایط دز چهارم اهتمام داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را در مکان های سربسته  که تجمع بالا است رعایت کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا