Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1609 ۱۳۹۴/۱۱/۱۲   

بنگاه‌های خرد و متوسط در آذربایجان غربی توسعه می یابد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت آذربایجان‌غربی از توسعه بنگاه‌های خرد و متوسط در سراسر استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمد دهقان در گفت و گویی اظهار کرد: اخیرا تفاهم‌نامه‌ای با شرکت شهرک‌های صنعتی از طریق وزارت‌خانه منعقد و مقرر شده که از امکانات و ظرفیت‌های موجود شهرک‌های صنعتی در جهت شهرک‌ها و مجتمع های صنفی استفاده شود.

وی افزود: آذربایجان‌غربی از استان‌های پیشرو در احداث شهرک‌های صنفی در سطح کشور بوده و دستورالعمل شهرک‌ها و مجتمع‌های صنفی در آن تدوین شده است.

 دهقان اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های راهبردی به دنبال ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم و ایجاد شهرک‌ها و مجتمع های صنفی در سطح استان است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی از استان‌های پیشرو در احداث شهرک‌های صنفی در سطح کشور است، افزود: هم‌اکنون از بستر قانونی در سطح استان استفاده شده و دستورالعمل شهرک‌ها و مجتمع‌های صنفی تدوین شده است تا شهرک‌های صنفی در سطح استان آذربایجان‌غربی ایجاد شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: هم‌اینک در سطح استان 106 هزار واحد صنفی با پروانه و بدون پروانه، 20 هزار صنوف قابل انتقال، 14 شهرک صنفی در دست احداث و 10 شهرک صنفی در دست مطالعه وجود دارد.

دهقان تصریح کرد: باید مسئولان استانی عزم خود را برای ایجاد شهرک‌های صنفی جزم کنند تا ضمن ایجاد اشتغال‌زایی، خدمات زیربنایی سطح استان توسعه یابد بنابراین باید شرایط و بستر قانونی مهیای راه‌اندازی شهرک‌های صنفی شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا