Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 16082 ۱۴۰۱/۰۴/۱۳   ۰۸:۳۴:۳۶

فرمانده انتظامی مهاباد خبر داد؛
کشف یک میلیارد ریال محموله لوازم آرایشی قاچاق در مهاباد

 

فرمانده انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه خودروی پیکان آردی و کشف لوازم آرایشی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ محمد توحیدی در گفتگویی اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی دارلک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پیکان آردی به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از خودروی مذکور، ۴۸۱ قلم لوازم آرایشی قاچاق کشف شد و برابر اعلام نظر کارشناسان امر ارزش محموله کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

توحیدی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*توقیف 70 کیلو بذر هویچ قاچاق

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین گفت: محموله 70 کیلویی بذر هویج قاچاق به ارزش 250 میلیون تومان از یک خودروی سواری در مهاباد کشف و توقیف شد.

توحیدی افزود: ماموران ایست و بازرسی دارلک، حین کنترل توقیف 70 کیلو بذر هویچ قاچاقخودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۷۰ بسته یک کیلویی بذر هویچ کشف و ضبط شد.

او ارزش محموله کشف شده را 250 میلیون تومان اعلام کرد.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک فرد بعنوان متهم دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شد.

نیروی انتظامی از مردم خواسته در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز مراتب را به فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا