اخبار
کد خبر : 1605 ۱۳۹۴/۱۱/۱۲   

بهره برداری از 424 پروژه عمرانی و تولیدی در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی گفت: 424 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی در ایام دهه فجر در آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در گفت و گوی خبری اظهار کرد: از این تعداد پروژه آماده بهره برداری، 320 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 321 میلیارد تومان و به تعداد 104 طرح تولیدی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 185 میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی افزود: همچنین 53 پروژه عمرانی در استان کلنگ زنی می شود.

سعادت همچنین با اشاره به اینکه بودجه شهرداری‌ها وابسته به دولت نبوده و از محل درآمدهای پروژه‌های اجرا شده آنان هزینه می‌شود، ادامه داد: 71 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان در 42 شهر استان نیز توسط شهرداری های آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی وابسته و منتسب به هیچ جریان یا گروه سیاسی نیست و باید این نکته را در نظر داشت که این انقلاب رهبرش حضرت امام خمینی(ره) و امروز مقام معظم رهبری، لشکرش مردم ایران اسلامی و اندیشه اش اسلام است.

استاندار آذربایجان غربی در این برنامه با تبریک فرا رسیدن ایام لله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه فجر، یادآور سلحشوری و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر سران استکبار است؛ همانطور که امروز نیز در عرصه مذاکرات هسته ای، مستکبران عالم به این مقاومت و تسلیم ناپذیری ملت ایران، اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر حاکمیت اسلام تثبیت یافت و تجلی اراده اسلامی با هدایت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) به منصه ظهور رسید.

استاندار آذربایجان غربی، حکومت جمهوری اسلامی را یک حکومت مردمی دانست و افزود: جمهوری اسلامی بر پایه سه رکن اصلی رهبری، مردم و اعتقادات الهی و دینی تاسیس شده است.

استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود با اشاره به نزدیک تر شدن به روز انتخابات در کشور، برگزاری انتخابات در ایران اسلامی را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: حضور قشرهای مختلف مردم در انتخابات صلابت و اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان خواهد داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا