اخبار
کد خبر : 16045 ۱۴۰۱/۰۴/۰۶   ۱۹:۵۳:۲۷

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف 109 قبضه سلاح در عملیات ضربتی پلیس

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 109 قبضه سلاح غیر مجاز در شهرستان خوی با اشراف اطلاعاتی و عملیات ضربتی پلیس شهرستان، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار رحیم جهانبخش در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات غیر مجاز، طی عملیات منسجم  و با اشراف اطلاعاتی پلیس شهرستان خوی موفق شد فردی که در زمینه قاچاق سلاح اقدام می کرد را شناسایی کند.

وی با اشاره به رصد اخبار واصله و بررسی تخصصی و هماهنگی قضائی، یک دستگاه خودروی پیکان وانت در مسیر خوی-تبریز توقیف که در بازرسی از آن، 109 قبضه سلاح بادی و شکاری به صورت قاچاق کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در این زمینه  یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر اینکه پليس به طور جد با عاملان فروش سلاح غير مجاز برخورد شديد خواهد کرد، اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس مي باشد.

*کشف میلیاردی پارچه قاچاق در ارومیه

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 23 طاقه پارچه و 52 کیلوگرم رنگ به ارزش 9 میلیارد ریال در شهرستان ارومیه، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسن خانی در گفتگوی اختصاصی بیان داشت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا ماموران انتظامی شهرستان ارومیه روز گذشته از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه ريزي انجام شده در اين خصوص، کامیون شناسایی و در عملیاتی از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان آذربایجان غربی متوقف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف 23 طاقه پارچه خارجي و 52 کیلوگرم رنگ قاچاق در بازرسی از کامیون توقیفی افزود: در ارزیابی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش کالاهای مکشوفه 9 میلیارد ريال اعلام شد.

حسن خانی با بیان اینکه 2 متهم در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند؛ تصریح کرد: برای تحقق عینی کاهش میزان قاچاق کالا به کشور لازم است راهکارهای مبارزه با قاچاق کالا، در تمامی مقاطع از مرز گرفته تا خرده فروشی پیش بینی کرده و عرصه را بر قاچاق کالا با هوشیاری ماموران پلیس تنگ نماییم تا قاچاقچیان در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا