اخبار
کد خبر : 1603 ۱۳۹۴/۱۱/۱۲   

برگزاری هفتمین سمينار تعامل اقوام، اديان، مطبوعات و رسانه ها در آذربایجان غربی

مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: هفتمین سمينار تعامل اقوام، اديان، مطبوعات و رسانه ها در سطح ملی در آذربایجان غربی برگزار می شود.

امید سیاح امروز در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: این سمینار در راستای ايجاد تعامل بيشتر و سازنده بين اقوام ايران زمين، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و همکاری دانشگاه ارومیه برگزار می شود.

وی محورهای مقالات را در چهار بخش مهندسی فرهنگی اقوام و ادیان، مدیریت ارتباطات جمعی و همبستگی اجتماعی، رسانه ها، اقوام، ادیان و قدرت نرم  و نگاه ویژه عنوان کرد و افزود: مهندسی فرهنگی شبکه های اجتماعی با موضوعیت اقوام و ادیان، مهندسی فرهنگی، اخلاق حرفه ای رسانه در تعامل اقوام و ادیان، مدل مطلوب مهندسی فرهنگی اقوام و ادیان در نظام اسلامی ایران، بررسی مشترکات اقوام، ادیان ایرانی در همبستگی اجتماعی، مطالعه بازنمایی هویت ملی و قومی در رسانه ها، نقش گروه های مرجع در تعامل اقوام، بررسی جایگاه هنر و ادبیات آیینی اقوام و ادیان در مقابله با تهدیدات نرم، مدل مطلوب مدیریت چالش های نوین قومیتی و دینی در حوزه رسانه، مطالعه زمینه های دستیابی به گفتمان علمی در تعامل اقوام و ادیان و مقالات ادبی و هنری در حوزه همدلی و همزبانی در قالب چهار محور تعریف شده است.

سیاح آخرين مهلت ارسال مقالات تا تاريخ پانزدهم فروردین ماه سال 95 اعلام و اضافه کرد: مقالات مي بايست در ارتباط با موضوعات سمينار بر اساس شيوه نگارش علمي تهيه و ارائه شود.

مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه از نويسندگان سه مقاله برتر در هر محور جهت سخنراني و قرائت مقاله دعوت به عمل می آید، تصریح کرد: به نفر اول 15 ميليون ريال، نفر دوم 10 ميليون ريال و نفر سوم هفت ميليون ريال اعطا می شود.

وی گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را به دبيرخانه سمينار به آدرس اروميه، خيابان ارشاد، روبروي بيمارستان امام خميني، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان غربي ارسال کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا