اخبار
کد خبر : 16019 ۱۴۰۱/۰۴/۰۲   ۲۱:۰۴:۴۱

در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اعلام شد؛
اقدامات لازم برای راه‌اندازی دستگاه‌های کارتخوان نان انجام شده است

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: برای نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های کارتخوان نان در سطح استان، اقدامات لازم انجام شده و فعلاً این دستگاه‌ها به صورت آزمایشی در کنار دیگر دستگاه‌های کارتخوان استفاده می‌شود.

به گزارش نای قلم، جواد کرمی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: همزمان با اجرای آزمایشی طرح و شناسایی معایب و مزایای آن، تدابیر لازم برای آموزش نانوایان و آشنایی مردم با دستگاه‌های کارتخوان ویژه طرح، اندیشیده شود.

وی ادامه داد: سیستمی کردن توزیع آرد و نان و نظارت بر نانوایی ها، جلب رضایت مردم را موجب می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی افزود: طرح ملی آرد و نان در راستای ساماندهی نانوایی ها و مدیریت روند توزیع آرد و تامین نان مردم و جهت جلوگیری از هرگونه تخلف در این حوزه است.

وی با اعلام اینکه با اجرای این طرح، افزایشی در قیمت نان ارائه شده به مردم نخواهیم داشت، تسریع در روند اجرای طرح ملی ساماندهی توزیع آرد و نان در استان را ضروری دانست و اذعان کرد: ضمن استخراج و بررسی معایب و محاسن اجرای طرح در سایر استان ها، تلاش شود آذربایجان غربی نیز در نصب دستگاه‌های کارتخوان عرضه نان، همراه با سراسر کشور باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی اطلاع رسانی لازم و شفافیت در اجرای طرح را برای جلب اعتماد مردم بسیار مهم اعلام و اظهار کرد: تهیه بانک اطلاعاتی اصناف به ویژه در حوزه نانوایان، به صورت جدی از سوی دستگاه‌های متولی پیگیری شود.

وی در پایان تاکید کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار باید خروجی مثبت و ملموسی برای جامعه داشته باشد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا