Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1601 ۱۳۹۴/۱۱/۱۱   

پروژه های گلخانه ای هیدروپونیک در آذربایجان غربی اجرا شود

استاندار آذربایجان غربی بر اجرای پروژه های گلخانه ای هیدروپونیک در شهرهای آذربایجان غربی تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در همایش شهرداران استان که صبح امروز در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری های استان می توانند با کمک فارغ التحصیلان بخش کشاورزی نسبت به احداث گلخانه های هیدروپونیک در شهرها اقدام کنند که این کار علاوه بر درآمدزایی به اشتغال بخشی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان نیز کمک می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرداری ها با توجه به اینکه دستگاه های درآمد- هزینه ای هستند و بر اساس توانمندی های خود نسبت به اجرای امور برنامه ریزی می کنند، می توانند در عملیاتی کردن الگوی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز پیشتاز باشند.

سعادت افزود: در مقطع کنونی که وضعیت اعتبارات و بودجه دولت با مشکلاتی مواجه است، شهرداری ها نباید از دولت انتظار داشته باشند که دولت به تنهایی عمران و آبادانی و توانمندسازی شهرها را در دستور کار قرار دهد؛ بلکه از شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان انتظار می رود با جلب سرمایه گذار و اجرای پروژه های درآمدزا، نسبت به توانمندسازی شهرها و آبادانی آنها، اقدام نمایند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم به رسالت خود در تداوم انقلاب اسلامی عمل کنیم و در ایام مبارک دهه فجر نیز با اجرای هر چه بهتر برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های شهدا و امام راحل، تجدید میثاق کنیم.

سعادت همچنین به پروژه های افتتاحی شهرداری های استان در ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: در دهه فجر امسال، 71 پروژه با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان توسط شهرداری ها در سطح استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

اهتمام دستگاه های اجرایی و عمومی و شهرداری ها نسبت به برگزاری انتخابات و زمینه سازی برای حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو در استان از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید مقام عالی استان در این همایش بود.

در این همایش، همچنین استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوح تقدیر از نفرات برتر آزمون آموزش هاي غير حضوري ويژه شهرداران استان تجلیل نمود.

گفتنی است در آزمون شهرداران استان، عبدالهی شهردار میاندوآب، فاتح شهردار پیرانشهر و سیدی شهردار شهر ایواوغلی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا