Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 16007 ۱۴۰۱/۰۳/۳۱   ۲۲:۰۵:۵۲

سخنگوی قوه قضاییه خبر داد؛
راننده، مقصر حادثه اتوبوس خبرنگاران محیط‌زیست

 

سخنگوی قوه قضاییه درباره وضعیت پرونده حادثه اتوبوس خبرنگاران محیط‌زیست در نقده گفت: طبق نظر کارشناسان، تقصیر با راننده است و در اینجا براساس نظر کارشناسی برای مسئولین وقت محیط‌زیست قرار منع تعقیب صادر شده است.

به گزارش نای قلم به نقل از ایرنا، مسعود ستایشی اظهار کرد: این حادثه همه را متاثر کرد و دو خبرنگار از خبرگزاری ایرنا و ایسنا متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: فرایند رسیدگی نسبت به وقوع جرم توسط قاضی مرجع ذی صلاح حوزه قضایی مربوطه صورت گرفت.

ستایشی اظهار داشت: پرونده به عنوان ایراد دو فقره قتل ناشی از بی احتیاطی در رانندگی در جریان رسیدگی قرار دارد و مجازات مقصر با رسیدگی حاصل می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در فرایند دادرسی از نظر کارشناسان دادگستری استفاده می شود و در این پرونده، در مرحله کارشناسی نسبت به نظر کارشناسی هیئت سه نفره اعتراض شد و به نظر هیئت پنج نفره ارجاع شد که طبق مفاد نظرات کارشناسی در هیئتهای سه نفره و پنج نفره، تقصیر با راننده است و در اینجا براساس نظر کارشناسی برای مسئولین وقت محیط‌زیست قرار منع تعقیب صادر شده است.

وی با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی سردشت اظهار داشت: باید بتوانیم با قاطعیت و صلابت حقوق قربانیان این حادثه را پیگیری کنیم و در مورد منع سلاح‌های شیمیایی پیگیری‌های مجدانه داشته باشیم.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا