اخبار
کد خبر : 16005 ۱۴۰۱/۰۳/۳۱   ۲۲:۰۱:۵۹

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
۳۱ کیلوگرم تریاک در ارومیه کشف شد

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه با عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ابراهیم جلیل پناه در تشریح جزئیات این خبر در گفتگوی خبری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت اشخاصی که در زمینه قاچاق مواد مخدر در ارومیه فعالیت داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مقام قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودروی سمند را در مسیر " ارومیه- سلماس"  توقیف که در بازرسی از آنها؛ مقدار ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و ۱ دستگاه  خودرو(سمند) نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جلیل پناه با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است.

*باند سارقان اماکن خصوصی با ۲۵ فقره سرقت در ارومیه منهدم شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: باند سه نفره سارقان اماکن خصوصی منهدم و سه مالخر حرفه‌ای اموال مسروقه در شهرستان ارومیه نیز دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگوی خبری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال منازل سیم کابل برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان ارومیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس انتظامی شهرستان ارومیه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد چند جوان به وسیله یک دستگاه خودروی پیکان وانت اقدام به پرسه‌زنی در محلات سطح شهرستان کرده و اقدام به سرقت سیم و کابل برق منازل خانه باغ‌ها، موتورسیکلت، دوچرخه و اموال موجود در ساختمان های درحال ساخت فاقد نگهبان می‌کنند.

فرمانده انتظامی ارومیه گقت: تلاش شبانه‌روزی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه تحقیقات صورت گرفته انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی سه سارق حرفه ای در این خصوص شناسایی و متهمان در یک عملیات غافلگیرانه در داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

شیخ نژاد با اشاره به کشف بیش از سه میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان در این سرقت‌ها، گفت: متهمان که پس از مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتن در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی شهروندان در سطح شهرستان ارومیه و فروش قسمتی از اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه سه مالخر اموال مسروقه سارقان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اموال سرقتی کشف شد.

شیخ نژاد گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا