اخبار
کد خبر : 16002 ۱۴۰۱/۰۳/۳۱   ۲۱:۵۸:۱۰

در آذربایجان غربی؛
۴۶ پرونده تخلف برای فعالان توزیع روغن خوراکی تشکیل شد

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۴۶ پرونده تخلف در توزیع و عرضه روغن خوراکی برای واحدهای صنفی در سطح استان تشکیل شده است.

به گزارش نای قلم، کبر کرامتی امروز در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده توسط بازرسان بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال بوده که برای سیر مراحل قانونی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به انجام یک‌هزار و ۵۶۶ مورد بازرسی در حوزه روغن در سه ماه ابتدای امسال اضافه کرد: در این بازرسی‌ها، واحدهای متخلف به دلیل اختفا از عرضه کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت شناسایی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

کرامتی اظهار کرد: بیشترین تعداد پرونده های تخلف مربوط به شهرستان‌های شوط، اشنویه و سلماس است و عمده تخلف محرز در بازار استان فروش اجباری کالای بدون تقاضا به همراه روغن خوراکی  قبل از اجرای طرح مردمی سازی یارانه هاست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار  موضوع را به تلفن ۱۲۴ و ۱۳۵ اعلام کنند.

کرامتی گفت: اکیب های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی با بازدید میدانی به صورت مستمر بازار اقلام اساسی استان را رصد و واحدهای متخلف را شناسایی می‌کنند.

قرار گاه امنیت غذایی استان در جهاد کشاورزی مستقر است و در این راستا دستگاه‌های مربوط باهم فعالیت مستمر دارند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا