اخبار
کد خبر : 1596 ۱۳۹۴/۱۱/۱۱   

عضويت اعضا در مراكز كانون به پايان نمي‌رسد

معاون فرهنگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان‌غربي با تأكيد بر اينكه پايان عضويت يكي از دغدغه‌هاي مهم اعضای ارشد و فعال است، گفت: عضويت اعضا در مراكز كانون به پايان نمي‌رسد.

به گزارش نای قلم، زهرا آب‌سوران در گفت و گوی خبری از تشكيل انجمن تربيت‌يافتگان با هدف به‌گارگيري و معرفي توانمندي‌هاي به ثمر رسيده اعضاي مراكز خبر داد.

وی افزود: انجمن هنرهاي نمايشي با به كارگيري توانايي‌هاي به ثمر رسيده و تلاش براي تقويت هر چه بيشتر اين استعدادها و با هدف حمايت از اعضاي ارشد تربيت‌يافته كانون، معرفي توانايي‌ها و استعدادهاي بارور شده به جامعه و استفاده از ظرفيت آن‌ها، ايجاد فرصت بيشتر براي خلق آثار هنري در حوزه كودك و نوجوان، هم‌انديشي و مشاركت افكار اعضا در قالب اين فعاليت آغاز به كار كرده است.

آب‌سوران ادامه داد: اين انجمن از بين اعضاي ارشد پسر چهار مركز اروميه كه علاقه و توانايي اجراي نمايش عروسكي داشتند انتخاب و با صدور كارت عضويت انجمن و توليد اولين نمايش عروسكي كار خود را به طور رسمي آغاز كرده است.

معاون فرهنگي كانون استان افزود: اين نمايش به سرپرستي سميه حسين‌نژاد مربي فرهنگي مجتمع شهيد رسول فرخي اروميه توليد و همزمان با آغاز دهه مبارك فجر اجرا مي‌شود.

نمايش عروسكي به عنوان يكي از مهمترين و پرمخاطب‌ترين فعاليت‌هاي كانون تركيبي از هنر و ادبيات است كه شامل نقاشي، كاردستي، موسيقي، عروسك‌گرداني و ادبي است و عامل مؤثر و جذاب در جهت كمك به تربيت ديني و اسلامي، آشنايي با متون با ارزش، انتقال غيرمستقيم مفاهيم اخلاقي، تجربه مشاركت در فعاليت‌هاي گروهي و پركردن بهينه اوقات فراغت كودكان است.

اين فعاليت از فعاليت‌هاي مورد علاقه كودكان و حتي نوجوانان است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا