Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15945 ۱۴۰۱/۰۳/۲۵   ۲۰:۵۹:۲۱

در آستانه فصل برداشت گندم؛
باید از خروج گندم به خارج از استان جلوگیری شود

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه در آستانه فصل برداشت گندم در استان قرار داریم، از هم اکنون باید با تمام توان، نظارت بر مراکز خرید گندم افزایش یابد تا علاوه بر خرید به موقع و ذخیره‌سازی در سیلوها از خروج محصول به خارج از استان جلوگیری شود.

به گزارش نای قلم، اکبر کرامتی امروز در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان با تاکید بر اهمیت نظارت بر فعالیت واحدهای نانوایی، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و کارخانجات آرد افزایش می‌یابد.

وی افزود: در راستای نظارت و تشدید بازرسی‌ها بر بازار کالاهای اساسی و برخورد با اخلالگران اقتصادی از نیروهای جهادی در ادارات تابعه سازمان نیز به همراه نیروهای بسیجی و بازرسان قرارگاه امنیت غذایی استفاده می‌شود.

کرامتی تصریح کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۷۳۲ واحد نانوایی در سطح ۱۹ شهرستان استان فعال است و ماهانه حجم قابل توجهی آرد در بین نانوایی ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه ما این است که بتوانیم از ظرفیت های جهادی در بدنه جهاد کشاورزی بهره بگیریم، تاکید کرد: صیانت از سفره مردم و آرامش در تامین و تدارک کالاهای اساسی برای ما اولویت دارد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا