Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15942 ۱۴۰۱/۰۳/۲۵   ۲۰:۵۳:۱۸

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش:
بدخواهان به جنگ شناختی روی آورده‌اند

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: معاندان و بدخواهان امروز به جنگ شناختی روی آورده‌اند.

به گزارش نای قلم، امیر سرتیپ «علی حاجیلو» امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت مرحومه «خانم شهنازی» مادر شهیدان والامقام «اسماعیل و زیداله آیرملو» که با حضور جمعی از مسئولین لشکری و کشوری در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز دشمن ناامید از جنگ سخت برای دستیابی به اهداف خود به دروغ پردازی، قداست زدایی و جنگ شناختی روی آورده، درحالی که باز پیروز نهایی جبهه اسلام است.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی پایانی ندارد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثار و جانفشانی ایثارگران و خانواده‌های معظم این عزیزان در گام اول خود به اقتدار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یافت که قطعا اگر همه باهم، هم پیمان و متعهد به آرمان‌های شهدا و خانواده‌های آنان ادامه دهنده این مسیر باشیم انقلاب هیچ آسیبی نخواهد دید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام در طول 43 سال عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، همه تلاش‌های معاندین و بدخواهان را بی‌نتیجه خواند و اضافه کرد: دشمنان سعی دارند با تحت الشعاع قرار دادن افتخارات انقلاب اسلامی عملیات روانی و جنگ نرم و تبلیغاتی در کشور راه اندازی کنند.

امیر حاجیو تصریح کرد: لازمه مقابله با این هجمه‌ها و دروغ پردازی‌ها همانگونه که در ماه های اخیر و در بیانات مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید و اشاره شده جهاد تبیین است.

وی اظهار داشت: به‌طوریکه هر فرد در هر جایگاه و مسنبی که قرار دارد با روشنگری و تکیه براخلاق مداری و عقلانیت در برابر جنگ شناختی دشمن اقدام و با بیان حقایق دستاوردهای انقلاب و روشنگری بستر شکل گیری ارکان گام دوم انقلاب را محیا کند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا