Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15931 ۱۴۰۱/۰۳/۲۳   ۲۲:۰۹:۳۲

نایب رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور:
سرمربی تراکتور تا پایان هفته معرفی می‌شود

 

نایب رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور گفت: مذاکره با ساغلام و دو گزینه مطرح و سطح اول فوتبال اروپا در حال انجام است و تا پایان هفته سرمربی تیم انتخاب و معرفی می‌شود.

به گزارش نای قلم به نقل از از رسانه باشگاه تراکتور، علی خطیر با تاکید بر تداوم مذاکره با ساغلام، بیان کرد: همزمان با دو مربی مطرح و سطح اول فوتبال اروپا نیز در حال مذاکره هستیم و یکی از این سه گزینه سرمربی تراکتور خواهد شد.

وی با بیان اینکه مذاکره با سه گزینه نهایی سرمربیگری تراکتور در فصل آتی به صورت همزمان انجام می‌شود، تاکید کرد: بنا به نظر هیات مدیره باشگاه، کارگروه ویژه به منظور بررسی برنامه‌ها و شرایط این مربیان ایجاد شده که پس از جمع‌بندی موضوع و حصول توافق تا آخر هفته جاری قرارداد سرمربی تیم امضا می‌شود.

خطیر از هواداران خواست که به باشگاه اعتماد کرده و با صبوری، باشگاه را در رسیدن به اهداف تیم یاری کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه و نگرانی به حق هواداران را درک می‌کنم، افزود: هدف هیأت مدیره و مدیریت باشگاه اتخاذ تصمیم مناسب برای آینده تراکتور است تا شاهد تکرار اتفاقات تلخ گذشته نباشیم و با قدرت و انسجام فصل را شروع کنیم.

پس از اتمام فصل بیست و یکم، باشگاه تراکتور از تمایل خود برای ادامه همکاری با ارطغرول ساغلام خبرداد که با توجه به درخواست افزایش مبلغ قرارداد از سوی ساغلام، این قرارداد تاکنون نهایی نشده و باشگاه تراکتور نیز همزمان با این سرمربی با چند گزینه داخلی و خارجی نیز وارد مذاکره شده است.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا