Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15923 ۱۴۰۱/۰۳/۲۲   ۲۱:۲۵:۴۸

مدیر کل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛
آغاز عملیات اجرایی ۹هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی

 

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اعلام ثبت نام ١٦٧هزار و ٣٩٥ نفر دراستان گفت: عملیات اجرایی ۹هزار واحد مسکونی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی آغاز شده است.

به گزارش نای قلم، میرمحسن حمزه لو در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ١٦٧هزار و ٣٩٥ نفر در این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون 10 هزار و 767 نفر انصراف داده اند، ٥٦ هزار ۹۰ نفر حائز شرایط هستند و تاکنون پالایش ١٣١ هزار متقاضی انجام شده و پالایش متقاضیان همچنان ادامه دارد.

حمزه لو با اعلام اینکه تاکنون هشت هزار و 81 متقاضی آورده خود را واریز کرده اند، گفت: از طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد، میاندوآب، ماکو، سلماس، نقده و سردشت استقبال بیشتری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سقف تعهد چهار ساله استان را ١٧٨ هزار و٩٦٢ نفر عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی ۹هزار واحد مسکونی با میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در شهرهای ارومیه، بوکان، خوی، مهاباد، نقده، ماکو، شوط، بازرگان، شاهین دژ، اشنویه و سیه چشمه شروع شده است.

حمزه لو میزان اراضی احصا شده استان را چهار هزار و 250 هکتار عنوان و تصریح کرد: در مرحله اول ٧٧٥ هکتار در سامانه جهت احداث ٦٤ هزار واحد مسکونی ثبت شده است و در استان مشکل تامین زمین وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان شهر گلمان را شهر جدیدی نامید که ثبت نام از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن صورت پذیرفته است و هم اکنون واگذاری اراضی در این شهر درحال انجام است.

حمزه لو در مورد چگونگی اجرای بیمه کیفیت بیان کرد: مطابق تفاهم نامه منعقده فی مابین وزارت راه و شهرسازی و بیمه البرز اقدامات اولیه جهت پوشش بیمه کیفیت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان در مورد تکمیل طرح مسکن مهر در استان گفت: طرح مسکن مهر در استان آذربایجان غربی تکمیل شده است و فقط یک هزار و 200 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی ساز باقی مانده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا