اخبار
کد خبر : 15919 ۱۴۰۱/۰۳/۲۲   ۲۱:۲۱:۱۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد
اجرای طرح ایمن‌سازی وانت‌بارها در ۴۹ روستای آذربایجان غربی

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در راستای ایمن سازی وانت بارها و کاهش سوانحات جاده ای این وسایل نقلیه، طرح ایمن سازی وانت بارها در ۴۹ روستای استان اجرا شد.

 به گزارش نای قلم، پیمان آرامون در گفتگوی خبری اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات ایمن سازی در محورهای مواصلاتی استان به ویژه محورهای روستایی، آشکار سازی ادوات کشاورزی و وانت بارها است که از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به آموزش ۳۵۰ نفر از رانندگان و ایمن سازی این وسایل نقلیه در ۴۹ روستا اقدام شده است.

وی ادامه داد: در این طرح دو مرحله مورد توجه قرار گرفته که در مرحله اول آموزش های لازم برای رانندگان وانت بارها همچون شرایط لازم برای تردد در محورهای مواصلاتی در روز و شب، شرایط حمل بار و مسافر، شرایط ایمن سازی خودرو و بویژه داشتن روشنایی لازم چراغ های خودرو و کارکرد سیستم ترمز و سایر موارد لازم توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و نمایندگان پلیس راه ارائه می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: در مرحله دوم طرح نیز نسبت به آشکار سازی و ایمن سازی وانت بارها با نصب برچسب های شبرنگ و اهدا کپسول آتش خاموش کن اقدام می‌شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا