اخبار
کد خبر : 15918 ۱۴۰۱/۰۳/۲۲   ۲۱:۱۹:۵۰

در مقایسه با آمار کشوری؛
رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی آذربایجان غربی 74.63 درصد است

 

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: رعایت تهویه مناسب در اماکن عمومی استان‌های مختلف کشور به طور متوسط حدود 55.46 درصد است که بیشترین این آمار مربوط به آذربایجان غربی با میزان 74.63 درصد است.

به گزارش نای قلم به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن فرهادی در گفتگویی اظهار کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به حدود 47.76 درصد رسیده است.

وی افزود: ۲۸ هزار و ۱۲۸ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

به گفته فرهادی، در هفته گذشته ۱۶۳ هزار و ۷۳۶ بازدید از اصناف مختلف انجام شده که ۲۸ هزار و ۱۲۸ مورد تخلف بهداشتی به مراجع قضائی معرفی شده اند. در حال حاضر ۶۹۲ مورد واحد متخلف  پلمب داشته ایم.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی به حدود 47.76 درصد رسیده است. رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی به طور متوسط حدود 55.83 درصد است که بیشترین این آمار مربوط به فرودگاه‌های کشور  با 94.59 درصد است.

با اعلام فرهادی میزان استفاده از ماسک در بین دهندگان و گیرندگان خدمت در قسمت‌های مختلف در هفته گذشته حدود 43.67 درصد بوده است.

او گفت: بیشترین میزان رعایت فاصله گذاری در اماکن عمومی کشور مربوط به استادیوم‌ها با 84.85 درصد است. رعایت دستورالعمل واکسیناسیون کرونا در فرودگاه‌ها و استادیوم‌ها به طور کامل انجام می‌شود. 

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا