Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1590 ۱۳۹۴/۱۱/۱۰   

رسانه ها شور و نشاط سیاسی را در جامعه ترویج دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: نقش رسانه در برگزاری انتخابات باشکوه، بی نظیر و بی بدیل است زیرا شور و نشاط انتخاباتی محصول حضور رسانه هاست.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام محمدباقر کریمی امروز در همایش رسانه و انتخابات که در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نتیجه فعالیت و تلاش رسانه های جمعی است.

وی با تاکید به اینکه مطبوعات و رسانه ها از پرداختن به خط مشی رهبر معظم انقلاب غافل نباشند، افزود: خط مشی و فرامین مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات در دو فصل بایدها و نبایدها تبیین شده است.

کریمی رسانه ها باید طبق این فرامین باید افزایش سطح بینش و تحلیل مردم، نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی و تبادل آرا، تشویق مردم به انتخاب افراد اصلح، نقد منطقی و واقع بینانه را مدنظر قرار دهند ضمن اینکه رسانه‌های اینترنتی و مجازی نیز خود را مقید به قانون بکنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود به نبایدهای مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در بحث انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نباید ذهن مردم را به مسائل فرعی مشغول کنیم و مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنیم.

پرهیز از اختلافات جزیی، عدم تضعیف نقاط برجسته ملت، عدم انتشار اخبار کذب، پرهیز از غیبت، تهمت، افترا و هتک حرمت افراد از دیگر مواردی بود که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا