اخبار
کد خبر : 15886 ۱۴۰۱/۰۳/۱۸   ۱۴:۴۳:۵۲

استاندار آذربایجان غربی:
تامین آب برای توسعه کشاورزی یک مطالبه جدی است

 

استاندار آذربایجان غربی تامین آب برای توسعه کشاورزی را یک مطالبه جدی دانست.

به گزارش نای قلم، محمدصادق معتمدیان در جریان دوازدهمین سفر شهرستانی در جمع مردم روستاهای بخش صفائیه خوی اظهار کرد: مکانیزه کردن اراضی برای تبدیل زمین های دیم به آبی با هدف ایجاد تولید بیشتر برای شهرستان خوی به عنوان یکی از قطب های مهم زراعتی و کشاورزی استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه آب بصورت کارشناسی و برنامه ریزی شده پیگیری می شود.

وی افزود: در پایان هر سفر شهرستانی جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزار می شود که مصوبات آن برای دستگاه های متولی تکلیف قانونی است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هدف از سفرهای شهرستانی بسیج امکانات استانی و ملی به مناطق کمتر برخوردار است، اضافه کرد: در پایان هر سفر شهرستانی جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان برگزار می شود که مصوبات آن لازم الاجرا و برای دستگاه های متولی تکلیف قانونی است تا در زمان مشخص نسبت به اجرا و اتمام مصوبات اقدام نمایند.

معتمدیان تصریح کرد: حضور در مناطق کمتر برخوردار سیاست اساسی دولت سیزدهم است و این امر همواره مورد تاکید ریاست محترم جمهور بوده است و ما هم به تبعیت از دولت و ریاست جمهوری قطعا امکانات و توجه را نسبت به روستاها و مناطقی که از محرومیت بیشتری رنج می برند متمرکز می کنیم.

وی شهرستان خوی را جمله مناطق با ظرفیت های کم نظیری گردشگری، کشاورزی، معدن و مرز دانست و افزود:به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه داریم تا این ظرفیت های خدادادی را تبدیل به سرمایه و درآمد و ارزش افزوده برای مردم کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه هدف از سفرهای شهرستانی صرفا بازدید و سخنرانی نیست و خروجی این اقدامات در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان نمود می یابد افزود: دغدغه ها و مطالبات بحق‌ مردم با بسیج امکانات استانی و ملی علیرغم  همه محرومیت ها و تحریم ها با عزم جدی، روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی همه ارکان پاسخ داده می شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا