Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15870 ۱۴۰۱/۰۳/۱۶   ۱۹:۱۵:۰۴

امروز برگزار شد،
تحلیف اعضای جدید شورای اسلامی شهر ارومیه

 

مراسم تحلیف اعضای جدید شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش نای قلم، در این جلسه سوگندنامه اعضای جدید شورا آقایان مرتضی بهرام، یعقوب حسینی، علی مصطفی‌زاده، توحید علی‌نژاد و عادل اعظم انهر قرائت شد.

همچنین در این جلسه نقی کریمی به عنوان رئیس شورا، توحید علی نژاد به عنوان دبیر شورا، ساسان ابراهیم زاده به عنوان مسئول خزانه داری، خانم گلشن نوروزی به عنوان دبیر دوم شورا، توماج وحید افشار به عنوان سخنگوی شورا و مرتضی منافی نائب رئیس شورا به مدت دو ماه تا تاریخ ۱۴ مرداد انتخاب شدند.

 فرماندار ارومیه در این جلسه با اشاره به تعلیق پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، مهلت یک ماه و چند روز برای معرفی جانشینان شورا را تاملی برای انجام فعالیت ها طبق مر قانون دانست و گفت: باید اعضای جدید نیز با استفاده از ظرفیت های شهر در جهت خدمتگزاری به مردم گام های موثری بردارند.

عماری اعتمادسازی در بین مردم را یکی دیگر از وظایف اعضای شورا دانست و افزود: ساماندهی مناطق حاشیه شهری، محیط زیست شهری، موضوع پسماند، حمل و نقل عمومی شهری و توزیع یکسان منابع شهری از جمله مباحثی است که باید اعضای جدید شورا بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

مهدی زاده شهردار ارومیه نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات شهرداری ارومیه در طول ماه های گذشته ارائه کرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا