اخبار
کد خبر : 15860 ۱۴۰۱/۰۳/۱۴   ۲۱:۱۱:۰۸

معاون گردشگری آذربایجان غربی:
مسیرهای جدید گردشگری سلامت و مذهبی در آذربایجان غربی مشخص شود

 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: مسیرهای جدید گردشگری سلامت و مذهبی برای جذب گردشگر در سطح استان مشخص و تهیه شود.

به‌گزارش نای قلم، مهدی ولی‌زاده در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی یکی از استان‌های مرزی و دارای پتانسیل در حوزه بهداشت و درمان بوده برای جذب گردشگری سلامت در استان باید مسیرهای جدیدی شناسایی و تعیین شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: همچنین آذربایجان غربی یکی از استان‌های درگیر در دفاع مقدس بوده که یکی از مقاصد مهم کاروان‌های راهیان نور محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت برای جذب گردشگری مذهبی استفاده کرد.

او ادامه داد: یکی از راه‌های توسعه گردشگری برگزاری جشنواره‌های فصلی و فرهنگی است که برای این منظور ادارات شهرستانی نسبت به تهیه تقویم رویدادهای فرهنگی و گردشگری شهرستان خود اقدام کنند.

ولی‌زاده برگزاری تورهای آشناسازی، شناسایی فعالیت‌های غیرمجاز گردشگری در فضای مجازی و معرفی آنها به دستگاه‌های مربوطه، آماده‌سازی تاسیسات گردشگری برای میزبانی از مسافران تابستانی، ثبت آمار مسافران در سامانه ستاد سفر و برگزاری جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر را از جمله برنامه‌های معاونت گردشگری در سال جاری برشمرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا