اخبار
کد خبر : 15859 ۱۴۰۱/۰۳/۱۴   ۲۱:۱۰:۰۷

نماینده ولی فقیه در زنجان:
مسؤولان در مسیر خدمت به مردم وظیفه سنگینی بر عهده دارند

 

نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: در مسیر توسعه کشور و خدمت به مردم، ما مسؤولان وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام علی خاتمی امروز در آئین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در حسینیه ثارالله ارومیه اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، ایستادن پشت سر امام راحل بود، امروز نیز رمز ماندگاری این انقلاب شکوهمند، تبعیت از ولی فقیه برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و مستقل است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات امام خمینی (ره) مورد توجه ایشان بودند و امام با وجود ایشان، اصلاً نگران دوران بعد از خود نبودند، ادامه داد: مقام معظم رهبری، ۴۰ سال درس آموز مکتب امام راحل بود و در محضر ایشان بسیار متواضع بودند.

حجت‌الاسلام خاتمی ادامه داد: امام راحل در فرمایشات خود، مقام معظم رهبری را با عناوینی نظیر سربازی فداکار در جبهه جنگ، معلمی آموزنده، خطیب و مبارز و عالم به دین و سیاست، متعهد به اسلام و خدمت گذار به ملت معرفی می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: مردم در ۴۳ سال گذشته، همیشه نمره قبولی گرفته و وظیفه خود را انجام داده‌اند و وظیفه ما مسؤولان این است که قدر این ملت را بدانیم و در خدمت آنها باشیم و آنچه که به صلاح مملکت است، مضایقه نکنیم.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها، غربی‌ها و بیگانگان، دل شأن برای ما نمی‌سوزد، افزود: آنان ایران سربلند و مستقل نمی‌خواهند و هر کاری در ۴۳ سال گذشته از دست شأن برآمده برای مقابله با مسیر رشد و شکوفایی کشور انجام داده و بازهم انجام می‌دهند.

امام جمعه زنجان با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای بسیار قابل توجه رسانه‌های غربی در خصوص حادثه آبادان اظهار کرد: این حادثه را رسانه‌های غربی، ده‌ها بار در شبکه‌های خود مطرح کردند ولی تیراندازی در یک مدرسه در غرب را حتی یک بار هم نگفتند و این، نشان دهنده رفتار خصمانه آنان در قبال ایران است.

وی همچنین با اشاره به اینکه وجود آرمان، رهبر و مردم، سه ضلع یک انقلاب به شمار می‌روند، تاکید کرد: در انقلاب اسلامی ایران، هر سه ضلع وجود داشت و با رهبری‌های حکیمانه امام راحل، ملت ایران مقابل استبداد به پیروزی رسید.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه از همان روزهای نخست پس از انقلاب، دشمنی علیه ایران اسلامی با جنگ مسلحانه شروع شد و با جنگی با سردمداری صدام و پشتیبانی ده‌ها کشور در هشت سال ادامه یافت، یادآور شد: آنها می‌خواستند ایران را نابود کنند ولی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری ایران اسلامی روز به روز قدرتمندتر شد.

حجت الاسلام خاتمی گفت: مهمترین نقش در مقابله با صدام و ده‌ها کشور غربی پشتیبان آن، مربوط به امام راحل بود که روح غیرت، مردی، مردانگی و جوانمردی را در سایه دین، قرآن، مکتب پیغمبر و اسلام در مردم زنده کرد و مردم با همه توان در مقابل دشمن سینه سپر کردند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا