اخبار
کد خبر : 1585 ۱۳۹۴/۱۱/۱۰   

مسئولان اجازه ندهند انتخابات از مسیر اصلی خود منحرف شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران، مسئولان و مجریان انتخابات به هیچ وجه نباید اجازه دهند که انتخابات از مسیر اصلی خود منحرف شود .

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: آنچه که در انتخابات اهمیت دارد، اصل حضور و مشارکت پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای است.

وی افزود: انتخابات که با برگزاری آن قدرت و مدیریت در کشور به دست مردم جابه جا می شود، یادگار ارزشمند حضرت امام است و وظیفه مسئولان این است که زمینه حضور و مشارکت گسترده و حماسه آفرینی مردم در دو انتخابات مهم پیش رو در کشور را فراهم کنند.

سعادت اضافه کرد: در منطقه هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد که مردمش تا این حد در مسائل و امور کشور مشارکت داشته باشند و این نمونه و مصداق بارز مردم سالاری دینی است.

وی همچنین بر لزوم تامین تمام امکانات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان توسط دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها تاکید کرد.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ایام الله دهه فجر، یادآور سلحشوری و مقاومت ملت بزرگ ایران در برابر سران استکبار است؛ همانطور که امروز نیز در عرصه مذاکرات هسته ای، مستکبرین عالم به این مقاومت و تسلیم ناپذیری ملت ایران، اعتراف کردند.

وی ادامه داد: سران استکبار می دانستند که ادامه روند تحریم ها علیه جمهوری اسلامی، به زیان آنها خواهد بود و جمهوری اسلامی در حال تبدیل شدن به الگوی مستضعفان و آزادیخواهان جهان است؛ لذا پای میز مذاکره آمدند و در برابر روحیه ایستادگی و مقاومت ملت ایران و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب تسلیم شدند؛ لذا باید بدانیم که اجرای برجام، فرصتی است که باید با ابتکار عمل و برنامه ریزی، از آن در جهت تقویت پایه های اقتصادی و صنعتی کشور بر اساس الگوی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

رئیس شورای اداری استان افزود: امروز و بعد از آغاز عملیات اجرایی برجام، شاهد هستیم که کشورهای مختلف بویژه کشورهای اروپایی و کشورهای شرق آسیا، بر سر همکاری های اقتصادی با ایران، با یکدیگر رقابت می کنند؛ همه این دستاوردها ناشی از استمرار ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت اجرای هرچه باشکوهتر برنامه های ایام الله دهه فجر در سطح استان گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر و کمیته های 22 گانه این ستاد، برنامه ها و طرح های خوبی را برای اجرا در دهه فجر پیش بینی کرده اند و امیدواریم امسال نیز مانند سالهای گذشته، برنامه های دهه فجر با حضور و مشارکت مردم و  به بهترین شکل ممکن در سطح استان و شهرستان ها برگزار شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین از فرمانداران خواست در شهرستان ها، حداقل دو طرح سرمایه گذاری شاخص و تاثیرگذار را معرفی کنند.

ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان از دیگر موارد مورد تاکید استاندار آذربایجان غربی در این جلسه بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا