اخبار
کد خبر : 15826 ۱۴۰۱/۰۳/۰۹   ۱۵:۰۴:۵۳

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان خبر داد
بستری ۲۲ مورد جدید در بخش‌های کرونایی آذربایجان غربی

 

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی از بستری ۲۲ مورد جدید در بخش‌های کرونایی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش نای قلم، سیدجلیل موسوی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱۷ نفر در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲ مورد طی ۲۴ ساعت گذشته پذیرش شدند.

وی ادامه داد: از بین ۲۲ بستری جدید در استان، هشت مورد در ارومیه، شش مورد خوی، چهار مورد میاندوآب، ۲ مورد شاهین دژ و چایپاره، پلدشت هرکدام یک مورد بستری جدید پذیرش کردند.

این متخصص بیماری‌های عفونی در ارومیه با اشاره به بستری کودکان کرونایی نیز گفت: طبق آخرین آمار ۲۶ کودک در بیمارستان مطهری ارومیه بستری هستند که از این تعداد ۲۰ مورد منفی و شش مورد مشکوک هستند.

موسوی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ نفر به مراکز ۱۶ ساعته در استان مراجعه کرده و پنج نفر مبتلای جدید در استان ثبت شده است.

این متخصص بیماری‌های عفونی در ارومیه اظهار کرد: خوشبختانه مورد فوتی مثبت در ۲۴ ساعت گذشته در استان ثبت نشده و مجموع مبتلایان مثبت در استان تاکنون ۳۵۷ هزار و ۷۸۰ نفر است.

وی با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا بر لزوم واکسیناسیون در بین جامعه هدف تاکید کرد و یادآور شد: تاکنون شش میلیون و ۱۰۳ هزار و ۶۹۵ دوز واکسن در بین جامعه هدف پنج سال به بالا در استان تزریق شده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا