Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1582 ۱۳۹۴/۱۱/۰۹   

توزیع مواد مخدر ترفندی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران

استاندار آذربایجان غربی گفت: دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر ترفندی استفاده می کنند که از مهمترین آنها قاچاق و توزیع مواد مخدر در کشور است.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت در همایش بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور مدیران و مسئولان استانی و خانواده های محترم 42 شهید معظم مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با وجود ترفند دشمنان، نیروهای جوان ما در این جبهه با دشمنان ملت می جنگند و در این مسیر جان خود را نیز فدا می کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با پرداخت هزینه های هنگفت به پرچمداری امام خمینی (ره) به پیروزی رسیده و با تقدیم بهترین فرزندان ملت تثبیت شده است و ما نیز باید تلاش کنیم تا این انقلاب و اسلام در دنیا برای همیشه زنده و سرحال بماند.

سعادت اضافه کرد: بر همه ما وظیفه است تا برای کاهش مصرف مواد مخدر و همچنین نجات گرفتاران این پدیده شوم تلاش کنیم.

وی با تاکید بر این که این انقلاب بزرگ و شکوهمند دارای هزینه های سنگین و سختی بود، گفت: شهدا با نثار جان خود در این راه قدم برداشتند و خانواده های محترم شهدا با صبر و تحمل خود موجبات استمرار این انقلاب را فراهم ساختند.

وی افزود: تمام اقشار مختلف مردم با خون خود در پيروزي انقلاب و دوام آن سرمايه گذاري كرده اند و شهيداني كه از سوي آنها تقديم ساحت انقلاب شده، نمونه اي از اين سرمايه گذاري است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر 42 شهید و 17 جانباز در این استان تقدیم کرده است.

سرهنگ علی ابراهیمی اضافه کرد: در ده ماه امسال نیروهای نظامی و انتظامی 11 هزار و 385 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد افزایش دارد.

وی اظهار کرد: در این مدت 82 شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شده است که نسبت به سال گذشته هشت درصد افزایش یافته است.

ابراهیمی گفت: در این رابطه هفت هزار و 210 نفر قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده نیز دستگیر شده است که این میزان نیز نسبت به مشابه سال گذشته پنج درصد بیشتر است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا