Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15819 ۱۴۰۱/۰۳/۰۸   ۲۱:۵۹:۴۹

رئیس کل گمرک کشور در ارومیه:
هیچگونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی نداریم

 

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک کشور با اعلام اینکه در تامین کالاهای اساسی کشور هیچگونه مشکلی نداریم، گفت: خوشبختانه هم اکنون بیش از سه میلیون تن کالای اساسی در بنادر ایران منتظر ترخیص بوده و به مردم عزیزمان اطمینان خاطر می دهیم که کالاهای مورد نیاز کشورمان به میزان کافی انباشت شده است.

به گزارش نای قلم، علیرضا مقدسی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور استاندار آذربایجان غربی و جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان اقتصادی استان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دلایل جدی دولت برای ساماندهی نرخ ارز، جلوگیری از قاچاق و خروج کالاهای اساسی از کشور است.

وی افزود: با توجه به مشکلات عدیده ای که ارز چندنرخی ایجاد کرده بود، با تصمیم اخیر دولت سیزدهم، گام بلندی در مسیر یکپارچگی قیمت ارز در کشور برداشته شد.

مقدسی در ادامه با اشاره به تلاش کشورهای دنیا در ماه‌های اخیر برای انباشت کالاهای اساسی با توجه به تحولات بین المللی، خاطرنشان کرد: جلوگیری از خروج ارز برای واردات کالاهای لوکس، یکی از سیاست های اصلی دولت برای ساماندهی حوزه ارزی کشور و مقابله با تحریم های ظالمانه است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا