Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15816 ۱۴۰۱/۰۳/۰۸   ۲۱:۴۸:۳۰

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف و ضبط ۵۷ تن آرد احتکار شده در ارومیه و اشنویه

 

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف 57 تن آرد احتکار شده در ارومیه با عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار رحیم جهانبخش در گفتگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر جمع ‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری و نگهداری مقادیر قابل توجهی اقلام اساسی توسط شخصی به هویت معلوم در یک  باب انباری در سطح شهرستان "ارومیه" بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار شناسایی شده، یک هزار و ۴۲۵ کیسه آرد (۵۷ تن) که به صورت غیرمجاز دپو شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی آرد کشف شده هست میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جهانبخش در پایان از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

*کشف ۷۵ تن کالای احتکار شده در اشنویه

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان اشنویه در پی گزارش بازرسان اداره تعزیرات 75 تن روغن، شکر، برنج و آرد انبار شده را از احتکار کنندگان کشف و ضبط کردند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ طالب محمد قلیزاده در گفتگویی اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان با اشراف کامل اطلاعاتی، ۷۵ تن کالای اساسی احتکار شده از نوع روغن،  شکر،  برنج و آرد را از یک انبار کشف و ضبط کردند.

او ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس گفت: ارزش کالاهای کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد می شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا