اخبار
کد خبر : 1581 ۱۳۹۴/۱۱/۰۹   

زمینه رشد کشورمان را با انتخاب افراد اصلح فراهم کنیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: وظیفه تک تک ما در این برهه حساس این است که در صحنه هایی نظیر انتخابات با تمام توان شرکت کنیم و با انتخاب افراد اصلح زمینه رشد، شکوفایی و اقتدار روز افزون کشورمان را فراهم سازیم.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه اظهار کرد: وضعیت ایران در زمان حاضر بسیار حساس است چراکه دنیا در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده و با استفاده از سایت ها و شبکه های ماهواره ای، تهاجم فرهنگی گسترده ای را علیه ما به اجرا درآورده است.

امام جمعه ارومیه افزود: بزرگداشت هر چه باشکوهتر دهه فجر و حضور پرشور و گسترده در انتخابات آینده، ادای وظیفه آحاد ملت در راه اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دهه فجر یادآور مجاهدت و زحمات مردم انقلابی ایران در مبارزه با رژیم ستمشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بر همه ما وظیفه است تا یاد و خاطره آن روزها را گرامی بداریم.

قریشی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند متعال به ما اعطا کرده که در راه پاسداشت این نعمت الهی باید با همه توان در راه اقتدار روز افزون آن بکوشیم.

وی با اشاره به نامگذاری 22 بهمن به نام یوم الله توسط امام راحل اظهار کرد: این روز، روز بزرگی است که در آن خداوند ما را از ظلم ظالمان نجات داد و طبق آیات قرآن کریم این روز، مصداق بارز یوم الله است.

امام جمعه ارومیه به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز اشاره کرد و افزود: در این پیام، نماز به عنوان بهترین راه جلوگیری از آسیب های اجتماعی یاد شده و بنا بر آن، مسئولان در جامعه و والدین در خانواده ها وظیفه دارند در راستای ترویج نماز در بین مردم به ویژه جوانان با تمام توان تلاش کنند.

نمازجمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور و گسترده نمازگزاران برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا