اخبار
کد خبر : 15807 ۱۴۰۱/۰۳/۰۷   ۱۸:۴۷:۵۱

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد؛
انهدام بزرگ‌ترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام بزرگ‌ترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار رحیم جهانبخش امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: پلیس مبارزه استان با اقدام گسترده عملیاتی و فنی موفق شد، یک باند فعال قاچاق مواد مخدر در شمال غرب کشور را که در چندین استان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کردند، شناسایی و منهدم کند.

وی افزود: در این راستا بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شده است که بخش قابل توجهی از این مواد، هروئین فشرده است.

جهانبخش عنون کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال آن از شرق کشور به ارومیه را داشتند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به رصد و شناسایی تمامی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی ،۶ دستگاه خودروی سواری و باری که در امر انتقال و جابجایی مواد مورد استفاده قرار می‌گرفتند را توقیف که از آنها مقدار ۹۰۲ کیلوگرم مواد مخدر ۱۰۱ کیلو گرم هروئین و ۸۰۱ کیلو گرم مرفین کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی عنوان کرد: در این خصوص هفت متهم دستگیر و شش دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا