اخبار
کد خبر : 1580 ۱۳۹۴/۱۱/۰۹   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

شهرداری مهاباد با پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز قهرمان نیم فصل شد

تیم امید شهرداری مهاباد در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال امیدهای کشور با پیروزی مقابل تیم گسترش فولاد تبریز، قهرمان نیم فصل این رقابت ها شد.

در هفته هفتم و دیدار پایانی مرحله اول رقابت های لیگ دسته یک فوتبال امیدهای کشور عصر روز پنجشنبه تیم شهرداری مهاباد مهمان خود تیم فولاد گسترش تبریز را در میدان چمن مجموعه ورزشی آزادی این شهر با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار تیم مهاباد با یگ گل مهمان خود را مغلوب کرد و با کسب 14 امیتاز و قهرمانی در نیم فصل همچنان در صدر گروه خود باقی ماند.

دیدارهای مرحله دوم لیگ دسته یک فوتبال امیدهای کشور از هفته آینده شروع می شود و تیم شهرداری مهاباد در نخستین بازی این مرحله روز چهارشنبه 14 بهمن ماه جاری میزبان تیم شهرداری ارومیه خواهد بود.

در جدول امتیازات این گروه تیم های آراد بهمن آمل و گسترش فولاد تبریز نیز به ترتیب با 10 و 9 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند.

لیگ دسته یک فوتبال امیدهای کشور با حضور 24 تیم در سه گروه هشت تیمی برگزار می شود و دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می کنند.

امسال تیم شهرداری مهاباد در لیگ دسته یک فوتبال امیدهای کشور با تیم های داروسازی ساری، شهرداری تبریز، شهرداری اردبیل، بعثت کرمانشاه، گسترش فولاد تبریز و شهرداری ارومیه هم گروه است.

پنج بوکسور در جام بین المللی مجارستان شرکت می کنند

مربی تیم ملی بوکس گفت: حضور پنج ورزشکار ایرانی در جام معتبر و بین المللی مجارستان قطعی است و تیم ملی کشورمان 12 بهمن ماه جاری عازم این رقابتها می شود.

طاهر جباری در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: رقابتهای مجارستان از 13 بهمن ماه جاری آغاز می شود و به طور یقین تیم ملی کشورمان تجربیات ارزشمندی از این کارزار بین المللی کسب خواهد کرد.

این مربی با سابقه ارومیه ای گفت: تیم ملی بوکس مجارستان همواره به عنوان یک کشور صاحب نام اروپایی جزو پنج کشور برتر جهان شناخته شده و مسابقات بین المللی این کشور از سطح کیفی و فنی بالایی برخوردار است.

ملی پوش سابق بوکس کشور گفت: حضور تیم های صاحب نامی از کشورهای روسیه، کوبا، آمریکا، قزاقستان و ازبکستان در این رویداد مهم بین المللی برای بوکسورهای جوان و با انگیزه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در کسب تجربیات بیشتر و افزایش بار فنی خود بسیار تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: آمادگی ملی پوشان ایرانی برای حضور در این مسابقه تا میزان 70 درصد تخمین زده می شود ضمن اینکه همراهی تیم ملی توسط دو بوکسوری که برای اردوی آمادگی به کشور چین رفته اند، در حال تعلیق و هاله ای از ابهام است.

جباری گفت: هادی ماکویی یکی از بوکسورهای جوان و ملی پوش ارومیه ای به علت آسیب دیدگی از ناحیه دست راست نمی تواند به همراه تیم باشد و امید می رود برای مسابقات جام بین المللی فجر شهرستان خوی بهبودی کامل خود را به دست آورد.

وی افزود: هم اکنون هشت ورزشکار در اردو حضور دارند ولی اگر مشکل خاصی پیش نیاید روز 12 بهمن ماه جاری با پنج بوکسور عازم کشور مجارستان خواهیم شد.

جباری گفت: هومن طغانی در وزن 49 کیلوگرم، آرمین امجدیان در وزن 56 کیلوگرم، اسماعیل ارمشی در وزن 64 کیلوگرم، رضا مرادخانی در وزن منفی 91 کیلوگرم و عبدالمجید سپهوند در وزن به اضافه 91 کیلوگرم پنج بوکسور اعزامی هستند.

به گزارش ایرنا، علی استکی سرمربیگری تیم ملی بوکس کشور را با کمک طاهر جباری و همایون امیری بر عهده دارد و حسن عسگری به عنوان سرپرست در کنار تیم خواهد بود.

تیم ملی بوکس ایران خود را برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک در قاره آسیا که اوایل فروردین ماه 95 به میزبانی چین برگزار می شود، آماده می کند.

طاهر جباری از سال 77 فعالیت ورزشی خود را در رشته بوکس زیر نظر اسماعیل مهدی زاده آغاز کرده و دو مقام نایب قهرمانی آسیا در مسابقات سال 83 کشور پاکستان و 84 کشور فیلیپین که هر دو مسابقه حکم انتخابی المپیک آتن را نیز داشتند، در کارنامه دارد.

وی به مدت 5 سال مستمر در عضویت تیم ملی کشور بود و مدال برنز مسابقات کشوری سال 80 ، نقره سال 81، طلای سال 82، طلای سال 83 و چندین مدال نقره و برنز مسابقات بین المللی اروپا را به خود اختصاص داده است.

طاهر جباری در سال های 82 و 83 عنوان قویترین بوکسور ایران نیز لقب گرفته است.

وی از سال 85 در کسوت مربیگری فعالیت ورزشی خود را ادامه داده و هم اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در دانشگاه آزاد مهاباد است.

پیروزی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه در دربی آذربایجان

تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه در نخستین دیدار دور برگشت رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید.

دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان عصر روز پنجشنبه هشتم بهمن ماه با برگزاری دو دیدار در شهرهای تبریز و تهران آغاز شد که در یکی از این دیدارها تیم والیبال شهرداری ارومیه میهمان تیم شهرداری تبریز بود.

تیم شهرداری ارومیه در این دیدار موفق شد با نتیجه سه بر صفر و با امتیازات 25 بر 15، 25 بر12 و 25 بر 19 از سد همنام تبریزی خود عبور کند.

فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم والیبال بانوان شهرداری ارومیه برای شروع این بازی از ترکیب نیلوفر سلیمانی، معصومه اسماعیلی، صبا ایدلخانی، روژین مام صائبی، نسرین علیزاده، زهرا جعفری و مژده جناتی (لیبرو) استفاده کرد.

تیم شهرداری ارومیه در هفته دوم این رقابت ها روز پنجشنبه 15 بهمن ماه میزبان تیم برق جدید فارس است.

این دیدار ساعت 15 در سالن مخابرات ارومیه برگزار می شود.

در دیگر عصر پنجشنبه دانشگاه آزاد تهران با نتیجه 3 بر صفر ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

دو دیدار دیگر این هفته روز جمعه بین تیم های گاز تهران مقابل برق جدید فارس در سالن خانه والیبال تهران برگزار می شود و روز شنبه نیز تیم سایپا تهران با برق جدید فارس دیدار می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا