اخبار
کد خبر : 1578 ۱۳۹۴/۱۱/۰۹   

افزايش 107 تخت مراقبت های ویژه در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان آذربایجان غربی گفت: 107 تخت مراقبت های ویژه در استان توسعه یافته است.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفت و گویی، اظهار کرد: 17 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در مقوله ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان های تابعه استان توزیع شده است.

وی افزود: بلوک های زایمانی و کلینیک های تخصصی بسیار اهمیت داشته و ساخت برخی از این پروژه ها شروع و برخی پیمان سپاری شده است که امید است با تلاش همکاران سال آینده شاهد بهره برداری آنها باشیم.

رئیس دانشگاه در خصوص بیمارستان های در حال احداث استان هم گفت: برای سال آینده راه اندازی و بهره برداری از بیمارستان های خوی، تکاب و بوکان را خواهیم داشت و در خصوص سایر بیمارستان ها از جمله پیرانشهر، سلماس، خیران خوی و 600 تختخوابی ارومیه نیز در حال پیگیری هستیم و تلاش می کنیم این پروژه ها هر چه سریع تر وارد چرخه درمانی استان شوند.

وی اضافه کرد: همچنین 52 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در استان توزیع شده است و تعدادی از دستگاه های تصویربرداری از جمله سی تی اسکن و MRI تحویل شهرستان ها شده است و برای بقیه بر اساس سطح بندی خدمات در دستور کار قرار داده ایم و پیگیری های لازم در حال انجام است .

آقازاده از بدهی 300 میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه خبر داد و گفت: این امر موجب تاخیر در پرداخت کارانه همکاران شده است که در تلاش هستیم آن را تامین کنیم.

رئیس دانشگاه سپس ادامه داد: در طی دو سال گذشته 183 متخصص جذب استان شده است که از این تعداد 13 نفر در مرکز استان و 170 نفر در شهرستان های محروم استان توزیع شده اند.

وی همچنین اظهار کرد: 540 نفر پرستار در قالب شرکتی، 908 نیروی بهداشتی به عنوان مراقبان سلامت در حاشیه شهرها، 150 نفر پزشک عمومی و 136 نفر بهورز به کارگیری شده اند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا