اخبار
کد خبر : 15769 ۱۴۰۱/۰۳/۰۳   ۲۰:۳۰:۲۹

در سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر عنوان شد؛
در تمام زمینه‌ها بر استکبار جهانی برتری داریم

 

جانشین رییس گروه مشاوران نظامی فرمانده کل قوا گفت: ما سربازان جمهوری اسلامی در تمام زمینه‌ها بر استکبار جهانی برتری داریم؛ اگر آنان از شیطان فرمانبرداری می‌کنند ما در مقابل آماده و گوش به فرمان ولایت هستیم.

به گزارش نای قلم، امیر سرتیپ ناصر آراسته امروز در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی با تقدیم بیش از ۱۲ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و هزاران شهید دیگر در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی، خط مقدم دفاع از امنیت کشور است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بارها به نقش آذربایجان‌غربی در تامین امنیت کشور تاکید ویژه‌ای داشته‌اند.

جانشین رییس گروه مشاوران نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، ادامه داد: در عملیات بیت المقدس بیش از پنج هزار شهید تقدیم نظام اسلامی شد، در این عملیات در مجموع ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از سرزمین های اشغال شده کشور طی عملیات غرورآفرین بیت المقدس از تصرف دشمن بعثی آزاد شد.

وی اضافه کرد: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در بین تمام ۳۲۰ جنگ رخ داده در قرن بیستم بی نظیر بود.

آراسته با اشاره شهادت نزدیک به شش هزار نفر از نیروهای جان بر کف ایرانی در آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: شهادت آنها نشان داد که حق همیشه بر باطل پیروز خواهد شد، حتی اگر دشمنان تا دندان مسلح باشند.

جانشین رییس گروه مشاوران نظامی فرمانده کل قوا با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان بویژه دانشجویان با فداکاری‌های انجام شده در هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: به نسبت جمعیت، دانشجویان سه برابر دیگر اقشار کشور در عملیات بیت المقدس شهید تقدیم آزاد سازی خرمشهر و دفاع از کشور کردند اگر از این افتخارات، آن دانشجویی که قصد مهاجرت به خارج را دارد اطلاع یابد، قطع به یقین فکر مهاجرت دیگر به سرش خطور نمی‌کند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا