اخبار
کد خبر : 15763 ۱۴۰۱/۰۳/۰۲   ۱۹:۱۸:۵۳

سرمربی تراکتور:
تصمیم فدراسیون می‌تواند بر آینده فوتبال ایران تأثیرگذار باشد

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اتفاقات بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال باید اتفاقات را از تمامی ابعاد و لحظه به لحظه بررسی کرده و رأی صادر کند چرا که تصمیم فدراسیون می‌تواند بر آینده فوتبال ایران تأثیرگذار باشد.

به گزارش نای قلم، ارطغرول ساغلام عصر دوشنبه در نشست خبری قبل بازی تیم های تراکتور و فجر شهید سپاسی شیراز، با بیان اینکه از اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس ناراحت است، افزود: برای اینکه چنین اتفاقی تکرار نشود، کلاهمان را قاضی کرده و موضوع را تحلیل می‌کنیم، کسی که تراکتور را دوست دارد تحت هیچ شرایطی به داخل زمین اشیاء پرتاب نمی‌کند.

سرمربی ترک تبار تیم فوتبال تراکتور گفت: اتفاقات رخ داده را می‌توان از چند جنبه بررسی کرد این بازی نیمه تمام ماند و این شرایط از بُعد ۲ تیم قابل بررسی است.

وی از رامین رضاییان به خاطر رفتارش در طول بازی و شخصیتی که نشان داد، تشکر کرد و افزود: این بازیکن با خونسردی و برای کنترل جو بازی خیلی تلاش کرد.

ساغلام با اشاره به اینکه سه بازیکن پرسپولیس در وقوع حواشی تأثیرگذار بودند، اضافه کرد: یکی از بازیکنان پرسپولیس با بوسیدن لوگو، یکی دیگر با پرتاب سنگ به سکوها و دیگری با حرکت دست، جو ورزشگاه را متشنج کرد.

سرمربی سرخ پوشان تبریز یادآور شد: پس از توقف بازی، نیروی انتظامی سریع جو ورزشگاه را آرام کرد و به داور بازی گفت که می‌تواند بازی را ادامه دهد، داور نیز تیم پرسپولیس را به زمین دعوت کرد اما آنان گفتند ما دوش گرفتیم و نمی‌خواهیم بازی کنیم.

ساغلام با بیان اینکه با توجه به وضعیت موجود همه‌ تیم‌ها با استفاده از سه بازیکن می‌توانند در تمامی ورزشگاه‌های دنیا جو را برهم بزنند، گفت: این موضوع هواداران را به داخل زمین می کشاند و همچنین می‌توانند بعد از خراب کردن جو، تیم را بیرون کشیده و به بهانه‌های مختلف از دستور داور سرپیچی کرده و بازی نکنند.

وی توضیح داد: تأکید می‌کنم که فدراسیون فوتبال ایران باید قضایا را بررسی کرده و تصمیم درستی اتخاذ کند چرا که این تصمیم در آینده نیز تاثیر گذار است و همچنین این اتفاقات برای ما درس شده تا در صورت رخ دادن این وقایع، هواداران‌مان با خونسردی رفتار کنند.

ساغلام در خصوص تاثیر این اتفاقات در تیمش، گفت: نیمه تمام ماندن بازی همه‌ ما را ناراحت کرد چرا که حاکم بر زمین بودیم و موقعیت گلزنی داشتیم، نیمه تمام ماندن بازی‌ای که می‌توانستیم در آن پیروز شویم، ناراحتمان کرده است.

وی اضافه کرد: ما طی پنج بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم و روز به روز بهتر کار کرده‌ایم و می‌خواهیم عملکرد خوب و روند رو به رشد را در بازی با فجر و نساجی هم حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد بازیکنان بی‌انگیزه شوند مدت‌ها نتوانسته بودیم به پیروزی دست یابیم و حالا که در روند پیروزی قرار داریم، می‌خواهیم لذت کسب سه امتیاز را در ۲ بازی پایانی نیز تجربه کنیم.

ساغلام در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، اعلام کرد: محمد مسلمی‌پور برای بازی فردا محروم است و مشکل دیگری نداریم.

وی در خصوص عدم حضور هواداران در بازی با فجر، بیان کرد: ما از بازی در حضور طرفدارانمان خیلی لذت برده و با کمک آنان چند بازی پیروز شده‌ایم و دوست داشتیم با حضور آنان پرسپولیس را شکست داده و بازی با فجر را نیز در حضور هواداران برگزار کنیم اما در این مقطع نمی‌توانیم کار خاصی انجام دهیم و به هر حال در نبود هواداران هم برای کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد.

ساغلام اظهار کرد: ‌ما خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم، اما با توجه به رقابت بین نفت مسجد سلیمان و فجر شهید سپاسی و برای اینکه حرف و حدیثی پیش نیاید، همچون بازی‌های قبلی با جدیت و انگیزه بالا بازی خواهیم کرد.

دیدار تیم های تراکتور و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال فردا سه شنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا