اخبار
کد خبر : 15752 ۱۴۰۱/۰۳/۰۱   ۱۸:۰۵:۰۴

باشگاه نود ارومیه؛
جلوی زد و بندهای احتمالی به نفع یک تیم خاص را بگیرید!

 

باشگاه نود ارومیه نسبت به قضاوت شائبه‌دار داوران و سود تیم ون پارس از اشتباهات داوری معترض شد.

به گزارش نای قلم، باشگاه نود ارومیه با انتشار بیانیه‌ای نسبت به قضاوت مشکوک داوری طی هفته‌های اخیر به نفع تیم ون پارس همچنین وجود زدوبند احتمالی بازی های امروز لیگ دو اعتراض کرد.

متن بیانیه باشگاه نود ارومیه به شرح زیر است:

هرگز قصد ایراد تهمت و افترا به شخصیت پاک جامعه داوری کشورمان نداریم اما اتفاقات روی داده در بسیاری از دیدارهای تیم ون پارس اصفهان که موجب اعتراض تمام‌ تیم‌های مدعی صعود شده است، شائبه هایی را در اذهان تداعی می‌کند که بسیار آزاردهنده و هضم ناشدنی است، شائبه‌هایی که متاسفانه روز به روز پر رنگ تر شده و رنگ واقعیتی مطلق به خود می‌گیرند. چندی است که قضاوت‌های داوران در بازی‌های تیم خاص ون پارس اصفهان سمت و سوی عجیبی گرفته و متاسفانه این ناداوری ها به نفع این تیم روز به روز دامنه دار تر می‌شوند و نظرات کارشناسان محترم داوری پس از هر یک از بازی‌های موید این ادعاست. شاه بیت این شعر غم بار نیز وقایع اتفاق افتاده در بازی هفته گذشته مقابل ۹۰ ارومیه بود که گل سالم تیم ۹۰ از سوی کمک داور بازی به اشتباه مردود اعلام شد،آیا همچنان می‌توان با خیالی آسوده به تماشای ورزش زیبای فوتبال نشست و با اعتقاد راسخ گفت که اشتباه داوری جزئی از فوتبال است؟! اگر حتی یکی از اشتباهات برشمرده شده اتفاق نمی‌افتاد، جدول رده بندی لیگ اکنون چه تفاوت‌هایی با وضعیت فعلی داشت؟

در کنار سوت‌های مشکوک داوری به نفع تیم اصفهانی، تلاش این تیم برای تطمیع حریفان تیم‌های ۹۰ ارومیه و خلیج فارس و همچنین حمایتهای رئیس کمیته داوران که با انتخاب فرزند خود را برای قضاوت بازی‌های حساس ون پارس (دو بار) انتخاب کرده همه و همه بیانگر و نشانگر عزم جزم برخی افراد برای هموار کردن راه صعود این‌ تیم اصفهانی از راه‌های غیرفوتبالی است.

باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ اورمیه بار دیگر ضمن صحه گذاردن بر پاکی قشر زحمتکش داوری، از کلیه مسئولان فدراسیون و تمامی داوران استدعا دارد تا در ۳ هفته پایانی لیگ با دقت و تمرکز بیشتری کار کرده و جلوی قضاوت‌های مشکوک و زد و بندهای احتمالی به نفع یک تیم خاص را بگیرند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا