Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15745 ۱۴۰۱/۰۲/۳۰   ۲۲:۵۰:۱۸

معاون امور مجلس رئیس جمهور تاکید کرد؛
ضرورت فعال‌سازی طرح‌های نیمه‌تمام و غیرفعال

 

معاون امور مجلس رئیس جمهور بر ضرورت فعال سازی طرح های نیمه تمام و غیر فعال این شهرستان و پیگیری رفع دغدغه های مردم تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، دکتر سیدمحمد حسینی امروز جمعه به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور پس از اتمام برنامه های سفر به خوی، با هدف بررسی ظرفیت ها و نیازمندهای شهرستان چایپاره، با استقبال مسئولان و گروه های مردمی وارد این شهرستان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان این دیار ادای احترام کرد.

حسینی همچنین با حضور در منزل شهید حسن رحیم پور از شهدای دوران دفاع مقدس که در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، در فضای صمیمی با مادر و خانواده این شهید عزیز دیدار و گفت و گو کرد. معاون رییس جمهور در این دیدار از صبر و فداکاری مادران شهدا تجلیل کرد.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) چایپاره از بخش های مختلف آن بازدید و پس از اطلاع از مشکلات توسعه و تجهیزات و کمبودهای موجود، بر ضرورت تسریع در تجهیز و تکمیل یا نوسازی این بیمارستان با توجه به نیاز مردم شهرستان چایپاره و روستاهای اطراف تاکید کرد.

حسینی در ادامه برنامه های سفر به شهرستان چایپاره با حضور در محل طرح انتقال خطوط آب در گفت و گو با مسئولین مربوطه در جریان موانع و مشکلات موجود در این زمینه به ویژه مشکل موجود در خصوص پایاب سد آغ چای قرار گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در این بازدید، توسعه منابع آب شهرستان و ضرورت بررسی امکان احداث سد در منطقه را برای رفع نگرانی و دغدغه مردم ضروری دانست.

حسینی همچنین با حضور در کارخانه غیر فعال آجر سفال در گفتگو با ذینفعان، مدیران و مردم محلی از نزدیک در جریان دلایل تعطیلی این کارخانه قرار گرفت. معاون رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت اشتغال زایی بالای کارخانه آجر سفال، از مسئولین دستگاه های اجرایی استان که در این بازید حضور داشتند خواست که روند حل و فصل موانع و مشکلات راه اندازی مجدد این کارخانه را با جدیت پیگیری کنند تا هر چه زودتر امکان تولید و اشتغال جوانان منطقه در آن  فراهم شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در پایان سفر به شهرستان چایپاره با نخبگان، برگزیدگان و اقشار مختلف مردم شهرستان دیدار و گفتگو کرد. دکتر حسینی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی که به ریاست آیت الله رئیسی در ارومیه برگزار می‌شود گزارشی از بازدیدها و بررسی های میدانی خود از ظرفیت ها و نیازمندیهای دو شهرستان خوی و چایپاره به منظور تصمیم گیری در موارد مطرح شده، ارائه خواهد داد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا