Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 15716 ۱۴۰۱/۰۲/۲۹   ۱۹:۰۰:۱۲

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان:
۱۲۴ نفر بیمار کرونایی در آذربایجان غربی بستری شدند

 

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۱۲۴ نفر در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۶ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته پذیرش شدند.

به گزارش نای قلم، سیدجلیل موسوی در گفتگوی اختصاصی از پوشش بیش از ۶.۹ میلیون دوزی واکسن کرونا در استان خبر داد.

وی با اشاره به تزریق یک هزار و 495 دوز واکسن کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان افزود: تاکنون شش میلیون و ۹۲ هزار و ۲۳۱ دوز واکسن کرونا تزریق شده است.

موسوی با اشاره درصد پوشش واکسیناسیون کرونا در استان براساس جمعیت، یادآور شد:  تاکنون ۷۷.۱ درصد دوز اول، ۶۸.۸ درصد دوز دوم، ۳۰.۹ درصد دوز سوم و ۳ صدم درصد دوز چهارم را دریافت کردند.

این متخصص بیماری‌های عفونی ادامه داد: ۴۳.۸ درصد واجدان شرایط بالای ۱۸سال دوز سوم را دریافت و ۵۶.۲ هنوز دوز سوم را نزده اند.

وی با اشاره به اینکه در پنج شهرستان بستری جدید ثبت شده است، ادامه داد: ارومیه با ۱۵ نفر و خوی و میاندوآب با چهار نفر، چایپاره ۲ نفر، شوط یک نفر بستری جدید ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

این متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه مورد فوتی مثبت در استان ثبت نشده است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شش مورد مبتلای جدید گزارش شده است.

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان بیان کرد: در ۲۴ ساعته گذشته ۹۰ نفر به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کردند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا