اخبار
کد خبر : 15714 ۱۴۰۱/۰۲/۲۹   ۱۸:۲۸:۲۹

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان:
مجاهدت‌های حجت‌الاسلام حسنی فراموش‌شدنی نیست

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه مجاهدت‌های حجت‌الاسلام حسنی فراموش‌شدنی نیست، گفت: نسل های کنونی و آینده باید مجاهدت‌های بی شمار این روحانی مبارز را فراموش نکرده و سرلوحه و چراغ راه خود در زندگی و انقلاب قرار دهند.

به گزارش نای قلم، مهدی فعال صبح امروز، بیست و نهم اردیبهشت در مراسم چهارمین سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه و مجاهد نستوه آذربایجان غربی، اظهار کرد: مرحوم حجت‌الاسلام حسنی شخصیتی ماندگار و فراموش نشدنی در یاد مردم آذربایجان است.

وی افزود: امنیت آذربایجان غربی مدیون مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر حجت‌الاسلام حسنی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اضافه کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، آذربایجان هیچ‌گاه مجاهدت ها و رشادت‌های مجاهده نستوه حجت الاسلام حسنی را از یاد نخواهد برد.

وی تصریح کرد: امروز مردم بار دیگر مردم ثابت کردند که قدردان زحمات و مجاهدت های آن مجاهد نستوه بوده و هیچ گاه او را از یاد نخواهند برد.

فعال با اشاره به مجاهدت های مرحوم حسنی در تامین امنیت پایدار منطقه تصریح کرد: گرامیداشت یاد و نام مجاهد نستوه آذربایجان یک امر واجب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر یكی از مهم ترین و حیاتی ترین عملیات های دوران مقدس بود و گرامی داشت این روز هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ادامه داد: سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر نماد اراده، غیرت، عزم ملی و پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است که رزمندگان اسلام در اوج خداباوری و خلوص همه معادلات جنگ تحمیلی را به نفع کشور تغییر دادند و باعث شدند نظام اسلامی در مسیر اقتدار گام بردارد.

فعال با اشاره به اینکه برنامه های ویژه ای برای این مناسبت تدارک دیده شده، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، ویژه برنامه سوم خرداد در مصلای ارومیه را از جمله این برنامه ها دانست و گفت: سوم خردادماه روز استقامت و پایداری ملت ایران؛ شجاعت، شهامت و اقتدار فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است که می‌طلبد در این ایام که مزین به یاد این حادثه بزرگ و پرافتخار است، ارزش‌های این روز ماندگار و به یاد ماندنی برای نسل جوان بیشتر تبیین شود.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا