اخبار
کد خبر : 15713 ۱۴۰۱/۰۲/۲۹   ۱۸:۱۰:۵۲

برای تحقق مصوبات سفر استاندار؛
اختصاص پنج میلیارد تومان به پایانه مرزی کیله سردشت

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: مبلغ پنج میلیارد تومان برای تحقق مصوبات سفر استاندار به پایانه مرزی کیله شهرستان سردشت  اختصاص یافت.

به گزارش نای قلم، بهزاد برقی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: برای اجرای طرح جامع کیله سردشت منتظر اعلام نتیجه موضوع از سوی استانداری  برای انجام عقد قرارداد هستیم.

وی، با تأکید بر نقش مرزها به عنوان ظرفیت بالای اقتصادی استان افزود: بهره مندی پایانه های مرزی آذربایجانغربی ازمصوبات سفرهای شهرستانی استاندار و توسعه این مبادی ورودی و خروجی در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ادامه داد: عملیات نصب نیوجرسی میانی به همراه پایه های روشنایی به طول ۱.۵ کیلومتر، عملیات برداشت رفوژ میانی، عملیات خط کشی به طول ۱۱ کیلومتر ازمسیر پایانه مرزی تمرچین تا پیرانشهر، در راستای تحقق مصوبات این سفر انجام شده است.

 برقی افزود: برای اجرایی کردن مصوبات پایانه مرزی تمرچین مکاتبات لازم با شرکت مربوطه در راستای توسعه و تجهیز تیرپارک ها انجام و برای تشکیل جلسه با شرکت مربوطه جهت کاهش بارترافیکی ناشی از تردد کامیون‌های حامل محموله های سوختی و مکاتبه با شرکت مخابرات جهت واگذاری ۶۰ اشتراک تلفن تابت نیز انجام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، با اشاره به اقدامات در حال انجام در پایانه مرزی سرو هم گفت: این مرز به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و طبق مصوبات، طرح جامع پایانه مرزی سرو در حال عقد قرارداد است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا